Nekad Kalix | Medlem ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalix

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? Kalix | Medlem ansökning

Vad är ditt namn i verkligheten? Carl Söderström

Vad är ditt discord namn? Kalix#1944

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Carlos Neves, En sprallig pojk på 21 år som precis flyttat hemifrån och börja stå på egna ben, Carlos är från början ifrån Ecuador men blev adopterad till en familj i Sverige, Under sin uppväxt har Carlos byggt ett stort intresse för Motorcyklar och MotorGP, Mycket efter att Carlos plast pappa följer det, Carlos Var en medelbar kille i skolan, Han stack aldrig ut utan han va en i gruppen och smälte in rätt bra, Han har alltid velat ha pengar för att köpa sin dröm cykel, Hans mål nu när han står på egna ben är att försaka få jobb på Mekonomen, föratt lära sig att skruva ihop bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag ska bli medlem för att jag är en väldigt seriös person och har mycket erfarenheter utav Rp från olika spel och andra servrar

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag gillar hela basen, alla mods ni har lagt in och det finns liksom alltid något att hitta på med, sen tycker jag det är väldigt lätt att börja

Hur hittade du Unive? Jag sökte på svenska Rp servrar på Five M

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och se vart det leder, skapa minnen och roliga scenarion

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha en rolig tid och lära känna gött folk som vill ha samma RP känsla som jag själ

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Svar nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka