Nekad kaliber47 | Medlem ansökning [L1nky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

kaliber47

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199123488492/

Vad är ditt namn i verkligheten? Denis

Vad är ditt discord namn? Kaliber47#6947

Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2007

Berätta om din karaktär. Jag spelar en karaktär som heter abdi hassan. abdi är en 20-årig pojke som är född och uppvuxen i flera städer. Som person är abdi en mycket vänlig, vänlig, ihållande och nyfiken person som gillar att chatta och träffa nya vänner. I staden är han redan en mycket populär person. Han vill bli kriminell. Han är mycket intresserad av kriminalliet och han börja beckna redan när han var 11 år . abdi händer är mycket bra och de blir smutsiga då och då. På fritiden gillar han att åka och glida med sina vänner. Ibland kan han bli rörig för att han växte upp i en flerstadsunder värld, och nu försöker han komma ur denna situation och bli en vanlig kund. Jag kommer att spela abdi, som har en självsäker och aggressiv personlighet, och försöka förbättra hans personliga egenskaper. Jag vill inte spela abdi som andra karaktärer, men göra några bra saker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Med tanke på servern som min vän sa till mig, tycker jag att det verkar vara en mycket bra server. Jag letar efter en seriös server på grund av RP spelar jag och servern jag spelar, för alla är lika seriösa som i verkliga livet. Jag kommer att göra mitt bästa för att sprida glädje och skratt till alla invånare i Unive. Jag är en mycket social och pratsam person och hoppas kunna överföra den till den här servern också

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Denna server känner känner mig bara jätte trygg. Jag har funnits för den här servern i ett tag. Jag tycker att jag kan göra de här servern till en ny nivå som till exempel att jag ska vara kriminell efter jag vart whitelistad. Med kriminell menas är att jag ska vara med ett gäng och sälja mycket vapen/varor!

Hur hittade du Unive? Genom att min vän rekommendera.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att vara den största kriminella i hela staden, vara med ett grovt kriminellt gäng som använder mycket narkotika och mycket vapen. Också i mitt andra karaktär ska bidra med polismyndigheten också för att stoppa de kriminella!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att alla ska känna sig trygga när de är omkring/pratar med mig, ska göra roliga scenarion med personer så att de ska uppleva en hög seriös rp nivå och allmänt bara ha de bra!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte just nu.

Tillbaka