Nekad Kalibali | Ban Överklagan [boten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kallibali

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198958529205

Ditt Hex-ID: 11000013b804ab5

Vad är din discord tagg? Kalibali

Vem var det som bannade dig? boten

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-03 231600.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att åka tillbaka till en skottlossning. Där jag tidigare vart beskjuten emot. Samt att jag valde att kidnappa vid en klädbutik. Som då är sunt för nuft. Sedan valde jag att ignorera polisen som åkte förbi för att jag var för upptagen med kidnappning på denna kille. Och med det bröt jag ju då mot diskret regeln.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 2 andra jagade vicebossen ur ett gäng vi har krig med. Det slutar med att hans bil går sönder. Och vi blir beskjutna emot. Sedan väljer vi att åka tbka till skottlossningen för att kidnappa han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag inser mitt fel. Men denna grabb gjorde precis som hapyxz och philip sa och vägrade rpa. Scenariot skulle ju blivit helt anorlunda om han hoppade in i bilen direkt och vi bara drog från polisen. Detta ger ju såklart inte mig rätt jag inser fortfarande att jag begått regelbrott. Men scenariot skulle se snyggare ut och bättre ut. Det som dem sa på krim mötet är att om en part begår små regelbrott ska man fortfarande rpa och utöver hur scenariot gick bortser man från dessa. Om han skulle hoppat in i bilen direkt och vi bara drog från polisen skulle scenariot sett mycket bättre ut.

Dock är fortfarande inte bannen felaktig men hoppas du fattar vad jag försöker komma fram till.

Jag skulle inte skrivit denna banöverklagan om jag fick en ban som är kopplad till mina bans som faktiskt är giltiga.

Jag skulle absolut kunna köpt att vara bannad i 7 dagar för det där. Nu har det redan gått 7 dagar av bannen och min fuckade historik med 3-4 felaktiga bans har gjort så att jag har yttligare 6 dagar kvar vilket jag tycker känns jävligt surt. Boten du får fråga hapyx själv om du inte tror mig för han har unbannat mig vid 3 tillfällen de senaste 3 månanderna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Boten när du ser mina 7 bans tänker du säkert att jag är största problems spelaren med all rätt. Jag vill informera dig med att 3-4 av dem bansen är felaktiga du kan fråga hapyxz och toris som unbannat mig efter dem där felaktiga bansen.

Sedan har jag ju fått giltiga bans också. Bland annat inte rpat på skador när jag krockade in i ett staket med bil och valde att åka därifrån när motparten inte heller rpade på skador. Jag har också blivit bannad för att motparten fear rpade. Och sköt ned mig då blev jag väldigt arg så då valde jag att krypa fram till dessa som fear rpade och skrika på dem och genom detta inte rpa på mina skador återigen. Sedan om jag ska va helt ärlig kommer jag inte ihåg dem andra 2 bansen men dem är i alla fall inte grova regelbrott då jag inte kommer i håg dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja som sagt jag skulle skitit i att åka tillbaka när jag tidigare vart beskjuten emot. Så skulle inte den där saken med polisen upstå. Men i framtiden kommer jag inte utföra en kidnappning framför poliser även om bilen är tonad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tänka igenom scenarion och inte agera på impulser. Och dessutom att inte bryta mot en sådan enkel regel som diskret regeln vilket jag borde fattat att jag bröt mot när jag stod och riktade vapen framför en polis.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka