Accepterad kalezze | Ban överklagan [ Kurt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hugge1222

Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Kaledie

Ditt Hex-ID: 1100001175a48ea

Vad är din discord tagg? Mafucking hugge#9080

Vem var det som bannade dig? Du har blivit avstängd för: lall ~Kurt. Återstår

Hur lång tid var din ban? 15 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: lall ~Kurt. Återstår: 14 dagar 2 timmar 37 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det var en kille som skulle skjutsa mig fast han drog från polisen när dom försökte stanna han.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag var i staden utanför motellet och jag frågade en kille om jag skulle kunna få skjuts för jag skulle köpa en mobil jag hade blivit rånad. jag hoppade på hans cross vi börjar rulla sakta men säkert men på vägen ser vi en poilsbil han som kör crossen kör fram till polisen och pekar finger vilket jag inte ville jag sa till han sluta men han lyssna inte polisen säger hoppa av crossen jag hinner inte hoppa av crossen för han som kör crossen gasar för fullt polisen sätter på blå ljus men han som kör crossen stannar endå inte jag säger till han att stanna men han säger nej han kör ifrån polisen och sedan släpper han av mig på piren och säger stick härifrån din nolla. 3min senare blir jag bannad för lall

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var det inte men det var fel av han som körde crossen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag var ny på denna servern och visste inte vad man skulle göra och då. Jag försökte få tag på en bil då jag inte visste att man inte fick ta bilar. detta lärde jag mig väldigt snabbt efter jag läste regel boken på dc.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej för om jag hade hoppat av crossen så hade jag dött så jag hade inget val. Men jag bad han stanna men han lyssna inte på mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska åka med vem som helst. och detta kommer inte att hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka