Accepterad kalezze | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hugge1222

Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Kaledie/

Ditt Hex-ID: steam:1100001175a48ea

Vad är din discord tagg? benim#7861

Vem var det som bannade dig? ferrFerry#0001 Utvecklare+helper på servern

Hur lång tid var din ban? permanenet

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är permanent avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: bgehva Anledning: korruption inom yrke Placerad av: Ferry

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom bannade mig för att min brorsa gjorde korruption inom yrke. ¨STORT REGEL BROTT¨

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Yes. Det var såhär jag sommar jobbar varje dag nu i 2 veckor min brorsa brukar spela på min dator då och då när jag jobbar och sover jag brukar lägga mig runt 6-7 för att orka jobba då jag går upp 06:00 varje dag. jag vaknar upp går till jobber kommer hem ska in och rollspela som kriminel ser att jag har indragna roller kontaktare ferry då säger han att jag har tagit ut saker från polisförrådet jag fattar ingenting frågar han vilken tid detta hände han svarade runt 19-30 fattar noll eftersom jag låg och sov jag frågade min brorsa dagen efter om han har spelat på min dator när jag låg o sov då sa han att han hade spelat ett spel som hette fivem, han vet inget om rollspel han har kollat när jag spelat då och då så han vet vart förrådet ligger han berättar att han tagit ut pistol, jag får panik går in på fivem men jag är inte bannad spelar den dagen tills nu idag när jag ska gå in då är jag bannad, Jag ber jätte mycket om ursäkt för det min brorsa gjorde och han kommer aldrig få spela på min dator igen så detta kommer verkligen inte upprepas.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var en helt rätt placerad ban då min brorsa gjort fel, samt jag som lät han spela på min dator men jag visste inte att han tänkte gå in på fivem för han brukar oftast spela fortninte eller roblox på datorn, blir arg på min brorsa och jätte besviken på mig själv att jag lätt han spela förlorade lixsom alla mina roller plus var också servervakt älskar unive och alldrig något sådant skulle hända.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tex har jag blivit bannad innan för powergaming då jag kört på motorvägen när jag var ny som rollspelare jag körde upp på bärg med en import bil och hoppade på kullar tyckte det var väldigt roligt tills jag blev bannad för powergaming och sedan fick jag reda på att det inte är gta 5 utan fivem roleplay. sen Tror jag att jag blivit bannad för att jag försökt tjuvkoppla mitt uppe på piren som icke medlem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Självklart hade jag det, jag hade typexempel, Sagt till min brorsa vad han fick spela och inte spelat, dumt av mig att ge bort sån stort förtroende för han att han inte skulle gå in där, fans inte på kartan enligt mig att han skulle gå in där, men men de gjorde han och då kommer det konsekvenser Som jag får ta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes det har jag aldrig ge bort min dator till min brorsa såfall. vara mer tydlig vad han får spela och inte. för detta var ett stort regel brott han gjorde och det visste inte han. Men fortfarande fel och det är jag som får ta konsekvenserna för detta. Ber verkligen väldigt mycket om ursäkt för detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes, Självklart gör jag det,

Jag ger dig en till chans, men om din brorspelar på din dator är helt ointressant, du är ansvarig över det som händer på ditt konto. Tyvärr kommer dina karaktärer också behövas ta bort pga detta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka