Nekad kalezze | Ban Överklagan [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hugge1222

Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199403428293

Ditt Hex-ID: steam:1100001175a48ea

Vad är din discord tagg? hugge1222

Vem var det som bannade dig? danne7233

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-27 235217.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet enklare sagt det jag gjorde eller den regel jag bröt mot är en självklar regel som inte ska brytas överhuvud taget hos en kriminell det jag gjorde var ett stort misstag därför bannade danne mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min ingame kompis åkte runt i en bil då vi stöter på en annan bil som börjar jiddra vara tyckna mot oss stämningen blir snabbt där på en biljakt då dom andra i bilen dragit vapen tidigare åker vi ner i en one way där vi hoppar ut jag blir skjuten i benet medans en riktar mot mig och den andra personer rånaer min kompis jag sitter ner med min pistol rpar på skador medans andra grabben säger upp med händerna jag siktar skjuter personen i ansiktet (dödar) personen sen åker dom därifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. denna ban var helt korrekt placerad då det var jag som förstörde scenariot/ bröt mot fear rp, varför jag sitter här o gör en banöverklagan endå är för att jag vill få en till chans jag är medveten vad jag gjorde för fel och kommer inte upprepas

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag personligen har en del tidigare bans men endast 1 nu senaste 3 månaderna, tidigare bans är oftast från ibörjan när man börja lära sig att rollspela allt från att råka prata ooc till att kanske tjuvkoppla biler eller powergaming med billar sånt jag lärt mig med tiden och är en självklarhet i detta nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag hade kunnat gjort annorlunda är väldigt enkelt motparten som säger att jag ska ta upp händerna skulle jag ha tagit upp dom då jag har en pistol riktad mot mig det är på liv o död.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag gjorde något hastigt som jag visste var fel men gjorde endå jag borde tänkt efter tagit upp händerna spela ut scenariot.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? självfallet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka