Nekad kalezze | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hugge1222

Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? hugo

Vad heter du på discord? KingKong#7861

Ange ditt födelsedatum 24 April 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? -måndag -Tisdag: 17:00 till klockan 22:00
Onsdag: -13:00 till klockan 23:00
Torsdag: -18:00 till klockan 21:00
Fredag -14:00 till klockan 02:00
Lördag -12:00 till 12:00 på kvällen
Söndagar -18:00 till 23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 år

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 35 gånger men är inget jag är stolt över och har förbättrat mig, Och vill ge tillbaka till unive för alla misstag jag gjort. blev felaktigt blacklistad

Har du varit blacklistad någon gång? Ja

Vad är en servervakt enligt dig? En server vakt enligt mig , Är en helt vanlig Rpare som rpar som alla andra däremot har du perms för ifall du skulle möta på folk som inte kan regler eller bara lallar för dom tycker det är kul vid sånna här tillfälen ska du ta hjälp av dina perms och banna/kick folk som gör fel, En server ska inte vara sv för att bara ha perms Tell exempel använda dina perms fel som Tel exempel, ressar under scenarion, till att kicka folk som står längst fram i ledet vid en bil butik för att du ska komma förre dom

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag själv tycker jag är lämplig för att jag är framgångs driven hela tiden, vill unives bästa, Jag kommer också vara aktiv väldigt mycket, sen är jag och polis och inom polis yrket är det offtast många som stötter på folk som copbaitar copbat är ju då när folk försöker få polisens uppmärksamhet på ett dåligt sätt tex vill har polis jag osv, detta är inte okej en av våra regler vi har på unive, jag skulle kunna föbättra rp nivån då jag pattrulerar mycket.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt enligt mig är en person som kan rpa är vänlig och framåtdriven då vill säga att man vill framåt man vill utveckla servern, en bra servervakt ska var så att du ska rpa som vanligt men vid problem kunna ta återfärder, du är inte servervakt för att banna/kicka folk utan att kunna lära folk som gör fel och lära dom Roleplay.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt inom servervakt ska du ha ett stort förtroende för staffs osv, om du ressar dig i ett scenario då vi säga inom ettt skott scenario du blir skottad och dör, om du dår ressar dig för dom inte ska ta dina saker eller du orkar inte vänta, har du brutit mot serverakters regler det innebär om du gör det så blir din servervakt roll helt indragen och är detta väldigt stort abus du gjort kan samtliga roller du har bli indragna som tex kriminell,medlem osv.

+rep bra skrivet kanske många bans men alla kan ändra sig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka