Nekad kalenka ben | Medlem ansökning (Iceyyy84)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kalenka ben

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? 𝔹𝔼ℕ?!?#1508

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emeli Svennson och är 24 år gammal. Hon har bott i staden i ett par månader nu men är fortfarande inte medborgare. Emeli var i slutet på sin juristexam på universitet innan hon bestämde sig för att hoppa av. Med en stor passion för att stoppa kriminaliteten efter att själv varit med om det ville Emeli inte sitta bakom ett bord och stoppa brott på det sättet. Utan hon ville vara där ute, vara personen som grep brottslingar, och såg till att de aldrig mer går tillbaka till det livet. Precis som hon hade hoppas för hennes pappa.

Hela hennes barndom hade hon fördömt all typ av kriminalitet eftersom hennes pappa var del av ett gäng. Emeli ville inte att någon annan skulle behöva gå igenom det hon fick, behöva växa upp med kriminaliteten på gatorna. Därför vid 24 års åldern efter att ha hoppat av universitet vill hon bli polis. För att försvara de som inte kan försvara sig själva, för att försvara den lilla flickan hon en gång var.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra attityd, positiv, lyssna på andra och vissa min dedikation till serven genom att promota den i t.ex. min custom status, bio, och på andra sociala medier. Där kan jag posta videos som visar vilket snällt och respektfull community vi är!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att även ifall situation inte gynnar mig så gratulerar man den andre för deras framsteg. Exempelvis, jag griper någon som polis och sedan lyckas dem att ta sig fri. Då ska jag inte bli upprörda, och bete mig respektlös.

Hur hittade du Unive? Jag hittade genom flera sociala medier, som exempelvis TikTok. Här har du

Nekad ansökan, utveckla lite till på "vad kan du bidra med till serverns RP"

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka