Nekad Kalbiz | Medlem ansökning [1ricky1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalbiz

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? .kalbi.

Vad är ditt födelsedatum? 5 September 2003

Berätta om din karaktär. Det var en gång en liten pojke vid namn Leo Fors. Leos intressen var skogen och bilar. Han föddes och växte upp i en liten by vid namn Solåsen. Solåsen var omgiven av vackra gröna ängar och fina skogar.

Leos föräldrar, Karl och Emma, var jordbrukare och de ägde en vacker gård mitt i byn. Leo var deras enda barn och de älskade honom över allt annat. Leo hade mörkt lockigt hår, gnistrande gröna ögon och ett brett leende som kunde ljusa upp hela rummet.

Leo var en nyfiken och äventyrlig pojke. Han älskade att utforska naturen runt omkring honom och upptäcka nya saker. Han klättrade upp i träd, lekte i diken och letade efter spännande djur och växter. Leo Funderar fortfarande om vad han vill göra efter sina år inom sina yrken.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till väldigt bra rp. Jag kommer hålla en hög rp nivå hela tiden när jag spelar på Unive. Om jag ser något bryta mot regler eller liknande kommer jag rapportera direkt. Jag har flera års erfarenhet av att rpa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär med att man ska låta motpartners vinna ibland och inte vinna själv hela tiden. Till exempel att man rånar någon och i framtiden så ser dem dig och begär om sina saker tillbaka och rånar dig.

Hur hittade du Unive? Min kompis visade mig en Fivem server som han har spelat på ett tag. Jag tyckte att det såg ut som en bra server med bra spelare då ingen gjorde nåt man inte fick eller bröt mot reglerna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka