- Meddelanden
- 171
- Reaction score
- 11
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? grove street pizzeria
Vad heter du IRL? ian
Vad heter du på discord? kalsian12
Hur gammal är du? snart 12
Hur länge har du spelat på Unive? 7-8 månader
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer utveckla jobbet, som att anställa folk, och bara utveckla, jag kommer vara aktiv, samt kommer jag vara rättvis, och jag kommer göra allt jag kan för att rätta till jobbet om det är problem med jobbet, jag kommer inte tolerera lall osv, och jag kommer göra så jobbet är öppet varje kväll , jag har lite framtidsplaner, som t.ex. att höja lönerna, jag är trevlig och jag vill höja rp nivån
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit polis innan och jobbat på securitas jag kan ta kritik väldigt bra och jag tar det lugnt i stressiga lägen, jag brukar laga pizza varje fredag till mina grannar dom älskar mina pizzor,
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag minst 8-9 timmar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det klart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej det klart
Har du läst våra Regler? ja men jag kommer alltid läsa dom om jag glömmer bort dom
Vad heter du IRL? ian
Vad heter du på discord? kalsian12
Hur gammal är du? snart 12
Hur länge har du spelat på Unive? 7-8 månader
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer utveckla jobbet, som att anställa folk, och bara utveckla, jag kommer vara aktiv, samt kommer jag vara rättvis, och jag kommer göra allt jag kan för att rätta till jobbet om det är problem med jobbet, jag kommer inte tolerera lall osv, och jag kommer göra så jobbet är öppet varje kväll , jag har lite framtidsplaner, som t.ex. att höja lönerna, jag är trevlig och jag vill höja rp nivån
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit polis innan och jobbat på securitas jag kan ta kritik väldigt bra och jag tar det lugnt i stressiga lägen, jag brukar laga pizza varje fredag till mina grannar dom älskar mina pizzor,
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag minst 8-9 timmar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det klart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej det klart
Har du läst våra Regler? ja men jag kommer alltid läsa dom om jag glömmer bort dom