Nekad kalasian12 | Chef-jobb ansökan [Bahmas Mamas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
171
Reaction score
11
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bahmas mama

Vad heter du IRL? Ian

Vad heter du på discord? Kalasian12

Hur gammal är du? IRL är jag 12 och ig 22år

Hur länge har du spelat på Unive? 6 månader typ

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer ansälla folk som kan börja jobba och vara aktiva och drivna till jobbet sen kommer se till så det är öppet så folk kan komma och rp det är viktigt att det ska finnas roliga rp senarion och då måste man va öppet så folk kommer och rpar för då blir det mycket roligare om folk kommer och rpar liksom man kan undra vart folk är någon stans t.ex. man bara springer runt och lallare det inte roligt för någon det är mycket roligare att t.ex. vara på Bahamas mamas

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har några erfarenheter jag brukar gå på natt klubbar när det är öppet så jag tycker att jag har bra erfarenheter

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag men ibland vissa veckor kan jag bevara aktiv varje dag men sen andra kan jag kanske spela 10 timmar om veckan och jag kommer vara aktiv på helger då det är många som rpar på helgen. Och nu när det är höstlov i en vecka så kommer jag vara aktiv

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det klart det spelar ingen som helst roll om jag inte blir jag kommer fortsätta spela på unive.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det klart unive är den bästa servern som finns.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag men jag kommer plugga på det.

Senast ändrad:
Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka