Inaktuell kalasian12 | Ansökan till Staff [DropDougle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
171
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Ian

Ditt discordnamn: Kaslain12

Ange ditt födelsedatum 18 Mars 2012

Varför ska just du bli staff? Jag kommer bidra med masser av saker, jag kommer vara aktiv. Jag rättvis, jag är trevlig, och jag kommer göra allt för att utveckla rpn på unive, jag ansöker till staff/heller för jag vill hjälpa servern, och banna dom som lallare osv, jag kommer vara aktiv, och jag är driven lite pojke, jag vill att servern inte ska få in några reports jag tolererar inte lall, jag är bra på att samarbete med andra, jag kommer vara aktiv i forumet, dcn, ingame

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Hastigheten det är inte realistiskt att köra i 300-400 kilometer i timmen utanför en polisstation

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer att skriva ut ingame, i dc, och göra det tydligt att man inte kan göra det, jag kommer banna folk som inte lyssnar och jag tolererara detta jag är väldigt hård med detta,

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Hur agerar man professionellt sin staff roll? Man är rättvis, trevlig, och vara tydlig så dom inte missförstår det, så dom inte gör om det, Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? För mig är det väldigt viktigt för om man inte agerar professionellt så kommer folk inte förstå och då så kommer man förstöra för servern alla kommer lalla och servern blir bara kass, och då kommer dom som lallar kommer aldrig sluta, och man förstör för dom som vill rpa

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer göra en karaktär som heter staff arbete
Och jag kommer vara mycket mer aktiv på staff arbete än rpa då jag vill förbättra serverns rp, jag kommer också vara med kompisar och vänner ibland

Hur länge har du spelat på Unive? 6-7 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har inga erfarenheter men jag vet hur en staff ska arbeta

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag är redo att jobba inom allt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka