Nekad Kaktuzz | Medlem ansökning [bizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kaktuzz

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ischo

Vad är ditt discord namn? Kaktuzz#9999

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Fjonken Pllak. Han väldigt social och rolig, Gillar att hjälpa människor och är helt klart en "lagens man" om man säger så. Han gillar att spela fotboll, vara med kompisar och ta en bärs nån gång ibland! Han älskar att vara med vänner och är även öppen för att få nya vänner. Han gillar äventyr och älskar naturen, speciellt att campa! Han har alltid gillat att kampa eftersom att han var alltid ute och campade med sin far när han var liten. Hans mamma var inte så mycket för naturen däremot.
Hon var mest hemma och kollade på tv medans Fjonken och pappa var ute och hade kul!
Han är inte så förtjust i djur eftersom när han var 6 så blev han attackerad av en Bulldog, därför är han inte så interesserad av att skaffa husdjur eftersom det blev ett stort trauma för Fjonken. Han tycker om att lära sig nya saker så han tycker faktiskt om skolan ganska mycket. Fjonkens drömjobb har alltid varit polis, Han tycker det är så spännande med alla äventyr och brukar alltid kolla på 112 på liv och död. Fjonken flyttade till Unive för ungefär 1 vecka sen och älskar redan Unive! Han vill bli medborgare för han vill kunna göra mer i staden och utforska så mycket som möjligt!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att följa lagen, jag har bra medkänsla och jag tycker om att hjälpa nyinflyttade i Unive!
Jag tycker att jag uppfattas som väldigt social och trevlig och kunna få vänner väldigt snabbt!
Är allmänt riktigt trevlig att ha och göra med!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att allt inte handlar om en själv. Förlorar jag på något scenario så ska jag medspela det och låta det hända. Det ska vara bra för alla liksom.

Hur hittade du Unive? Alla mina kompisar var med i servern och hade jätte roligt, så jag ville pröva och blev direkt kär i staden!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka