Nekad kako.dree | Chef-jobb ansökan | [Jönssons Fastighetsbyrå AB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kako.dree

Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönssonsfastighetsbyrå AB

Vad heter du IRL? Sebastian

Vad heter du på discord? Kako.dree

Hur gammal är du? 17

Hur länge har du spelat på Unive? Ca 1 år och några månader

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet genom att få sålt på många hus så möjligt och anställa folk så att de kan sälja hus. Fastighetsbyrån går ut på att man ska sälja hus till folk och göra de glada genom att vara trevlig och ge de ett hus för bra pris. Jag hoppas att jag får detta chef jobb eftersom jag kommer vara aktiv, har nästan aldrig sätt byrån öppen. Det finns många som vill köpa hus men inte har det tillfället för att göra det, därför vill jag få detta chef jobb för att göra alla lyckliga och föra byrån till en annan nivå.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har många erfarenheter då jag vet hur man hanterar det. Jag vet hur man bemöter kunder och hur man får sålt på hus, det vill säga att jag är bra på att förhandla. Jag vet även hur man använder alla menyn osv eftersom jag själv har köpt hur och fått höra hur man gör.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara så aktiv så möjligt det vill säga ca 4-9 timmar per dag. Jag kommer vara aktiv varenda dag då jag kommer arbeta jag kommer även spela som vanligt det vill säga som kriminell men ska lägga det mesta av speltiden till att jobba.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej (kommer aldrig göra det) stat loyal to the familie.

Har du läst våra Regler? Självklart har alla i minnet. Det finns en sektion för unive regler i min hjärna 🧠

Hur tänker du att du ska lösa allt när du även är boss över ett gäng?
du måste då vara Chef på Jönssons på en annan karaktär, kommer du ha tid att vara chef samt boss på två olika karaktärer?

Är det inte bättre att vara allt på samma karaktär då de underlättar för mig. Då behöver jag inte byta hela tiden. Då kan jag rpa som chef och sedan som boss efter jag rpat som chef.

Men ville bara kolla om du kunde berätta lite hur du skulle lösa det på ett bra sätt.
har du någon plan över detta eller kommer du bara hoppa lite där du behövs?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka