Nekad Kakmanen28 | Ban överklagan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kristall Pojken

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198951778090/

Ditt Hex-ID: 11000013b19472a

Vad är din discord tagg? Milton0809#9999

Vem var det som bannade dig? ~Swedie

Hur lång tid var din ban? 4 dagar 23 timmar 55 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? krim utan krim

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var jag och min kompis som stod och väntade på att kunna sno en bil vid bil stöld stället och sen så kommer två andra killar, och dom håller på att lalla så min kompis skulle reporta dom för lall men så råkar han reporta mig du kan få prata med han om du vill.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag väntade på två killar framför mig för att kunna göra bil stöld grejen så jag skulle kunna få lite pengar för jag är ganska ny till staden/servern så jag bara stod stilla där och väntade på dom och sen helt plötsligt när servern ska restarta så restartade det men sen när jag försöker komma in igen så står det att jag har blivit bannad ingen anledning jag stod stilla och väntade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja när jag fattade att dom lallade runt så skulle jag kanske gått därifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja vänta i bilen istället och inte vid dom.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka