Accepterad Kakkan2.0 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kakkan2.0

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198836858393/

Ditt Hex-ID: 1100001343fbe19

Vad är din discord tagg? kakkan.

Vem var det som bannade dig? Någon som kan banna på discorden

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-15 232842.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag byte server. Men har ångra mig starkt. Nu är jag redo på en ny kula och ska visa vad jag kan inom rpandet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Märkte bara att jag blev bannad får Discorden men började spela CSGO men nu vill jag tillbaka och ha det roligt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban då jag hade en annan server i min bio. Men jag ångra det starkt för att Unive är den bästa RP server i Sverige. Jag kan säga att det är jag som gjorde fel och jag för står allt jag gjorde men har ångrat mig och vill tillbaka till kära Unive igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig blivit bannad från discorden innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle stanna kvar på Unive och inte bytt men det är aldrig försent gå tillbaka. Men nu är jag redo att kom med bra och roliga senarion och sköta mitt rpande snyggt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket från min ban och kommer att vara en seriös rp spelare. Jag kommer hjälpa till och få bort problem spelare och underlätta för staffs,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Det gör jag helt. Tack för att du läste min ansökan. Love Kakkan <3

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka