Accepterad kakka001 | Medlem ansökning [cury_e_gott]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

K10m01

Icke Medlem
Meddelanden
1,147
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? khajik youseif

Vad är ditt discord namn? K10m01

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 2001

Berätta om din karaktär. Kakka yousef är 28 år gammal och kommer från en småstad utanför Göteborg. Hans barndom var enkel, om än lycklig, fram tills hans föräldrars verkstad gick i konkurs under en ekonomisk kris. Det var då Kakkas syn på världen började förändras. Han såg hur samhället lämnade sin familj i sticket och bestämde sig för att ifrågasätta allt han tidigare tagit för givet.
Efter gymnasiet flyttade Kakka till Göteborg för att plugga ekonomi, men universitetslivet kändes meningslöst. Istället drogs han mot stadens mörkare sidor, där han började smått med brottslighet som sedan eskalerade. Det var inte längre bara om att överleva; det handlade om att utmana systemet.
kakka drivs av en önskan att rucka på maktbalansen i samhället. Han är smart, strategisk och kan prata sig ur nästan vilken situation som helst. Men han är också impulsiv och har svårt att lita på folk, vilket ofta sätter honom i knipa.
Hans ultimata mål är att bygga upp en rörelse som kan stå upp mot orättvisor – en vision som han hoppas förverkliga.,
på fritiden är Kakka en adrenalinsökare; han älskar att meka med sin motorcykel och tävla i street races.
Kakka vill göra sig ett namn inom den kriminella undervärlden. Han är en mästare på att navigera i det grå området mellan rätt och fel, alltid redo att utnyttja systemets svagheter till sin fördel. Nu står Kakka inför det tuffaste beslutet i sitt liv ska han fortsätta med det kriminalitet eller vända sig och ta en roll i samhället som kan förändra världens orättvisor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kakka med hans djupa bakgrundshistoria och motivation, kan erbjuda intressanta interaktioner med andra karaktärer. Genom att agera ut Kakkas personlighet och mål kan du skapa dynamiska relationer, konflikter och allianser som berikar berättelsen för alla inblandade.
Genom att ständigt sträva efter hög kvalitet på mitt rollspel, inklusive att hålla mig till min karaktärs personlighet och reaktioner, sätter jag en hög standard för servern. Kvalitativt rollspel uppmuntrar andra att också höja sitt spel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det handlar inte bara om min egen karaktärs framgångar och misslyckanden, utan mer om att ge alla en chans att glänsa och skapa en berättelse som är ihågkommen av alla som var med.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått. tillexempel rdm innebär att man inte ska använda sin bil som ett vapen alltså att man inte ska döda eller köra över någon utan ett bakomliggande scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kollat på rollspel videos sen jag var liten och det har alltid varit en dröm om att få va med i det nu när jag äntligen har råd att vara med så är det,de bästa som finns.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tror att det är bra så.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka