Accepterad kakiller2 | Medlem ansökning [SWE Kung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kakiller2

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver Bengtsson

Vad är ditt discord namn? kakiller2

Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Ashu Taka är en kille som är född 1998, Ashu är uppväxt i en liten stad i Stockholm som heter tensa. Ashu har haft en väldigt tuff barndom inom familj samt vänner, Hans föräldrar hade inte en så jätte bra ekonomi så han hoppade av skolan vid en väldigt ung older. Ashu har inget CV eftersom att han hoppade av skolan och har därför inte mycket erfarenhet inom arbets världen, dock så har han jobbat hos sin mamma på en restaurang som diskare.

Ashu har velat vara polis sen har var väldigt liten men efter att han hoppade av skolan så blev gick han med i ett gäng och blev kriminell, eftersom att han gick med i ett gäng så tidigt fick han mycket stress på sig och blev väldigt aggressiv och är det än idag. Ashu är mycket intresserad av vapen och andra olagliga föremål. Han har passion för gevär och studerat tillverkningen av automatkarbiner sen han var 6 år. Detta har fått honom att bli mycket försiktig med vapnena han använder.

Ashu har också ett stort intresse när det gäller bilar. Han tycker nästan coolaste som finns att höra motorns höga ljud och åka i snabba hastigheter. Hans passion för bilar har gjort honom till en extremt bra förare. Hans största mål med att flytta in i staden är att få tillräckligt mycket pengar till att köpa hans drömbil, en audi rs7. Han har drömt om det väldigt länge och har äntligen fått upp hoppet om att det är möjligt i denna staden. Detta ska han försöka åstadkomma med hjälp av att bygga ett starkt socialt nätvärk samt väldigt hårt arbete. Han kommer såklart visa sin respekt mot andra medborgare och inte spela något han inte är. Ashu är en ganska ärlig man med många mål som jag berätta om innan. Han är också en person med många mekaniker. Han är även väldigt allmänbildad trots att han hoppade av skola och mycket streetsmart. Detta gör han till en väldigt listig och mystigsk man men samtidigt en väldigt stabil och trevlig person.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra rp nivå samt vara inne ofta. Kommer även bidra till både roliga och allvarliga situation samtidigt som jag följer alla regler. Kommer även såklart att raportera till staff om jag ser något fel

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder typ att man inte ska vinna alla scenarion utan man ska även låta andra vinna dem, man ska spela för att ha kul med sinna vänner och inte förstöra för andra eller förstöra ett bra scenario för att du ska vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Fearrp betyder att du måste vara rädd om ditt liv i stan, man kan inte bara springa iväg om nån har en pistol mot ens huvud. RDM är när man dödar en annan spelar utan någon bra anledning. NLR är när du minns saker som hände innan din karaktär dog som inte är möjligt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har lite Erfarenhet inom rollspel, har bland annat varit medlem på den här servern innan jag blev av med rollerna och vill nu testa igen

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nää mvh

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka