Accepterad kakiller2 | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kakiller2

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198866717059/

Ditt Hex-ID: 110000136075980

Vad är din discord tagg? Kakiller2

Vem var det som bannade dig? Lundgren.1

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-30 154258.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hopade med en cykel för att det skulle gå snabbare (sunt förnuft)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade hyrt en cykel som jag sen tog till sjukhuset. På väg till sjukhuset så hopade jag samtidigt som jag cyklade för att det skulle gå snabbare, blev senare bannad när jag kom fram till sjukhuset.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var nog inte en felaktig ban på så sätt men problemet var att jag hade ingen anning om att man inte fick cykla och hoppa samtidigt för att det skulle gå snabbare då jag sett en hel del andra människor göra det samt att ingen har ens sagt till mig. Om nån bara hade sagt att man inte fick göra så hade jag ju slutat direkt och tycker bara att ni borde ge mig en andra chans. Ni hade till exempel kunnat sätta mig i ett staff samtal där ni hade sagt att min inte fick göra så och att det går under sunförnuft så hade jag som sagt slutat direkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har fått en ban överklagan tidigare där folk upplevde att jag utförde sexuela trakaserier när jag smygde efter en tjej character och blev därefter bannad i en halvtimme. Men efter den bannen så har jag aldrig gjort detsamma igen och har lärt mig iatt man inte kan hålla på så och på precis samma sätt hade jag hanterat denna suitvationen om någon bara hade sagt till mig. Hade liksom tänkt att spela idag och pallar inte bli bannad för en så liten sak som jag lätt hade kunnat ända på.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade istället för att hoppa med cyclen kunnat använda den på rätt sätt och inte hoppa med den för min egna fördel (suntförnuft).

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja förstår att jag har gjort fel och att man inte får till exempel hoppa med en cykel för att det ska gå snabbare och kommer inte att göra det igen, pallar inte få indraget test-medlemskap jag ber.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja mvh

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka