Nekad kakiller2 | Ban Överklagan [Harry.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kakiller2

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198866717059/

Ditt Hex-ID: 110000136075983

Vad är din discord tagg? Kakiller2

Vem var det som bannade dig? Harry.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-04 011425.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag använde spawnmenu för att undvika ett senario där jag kunde ha blivit dödad eller nått annat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i pasagerarsätet när två av mina kompisar giddrade med ett gäng. Det gänget stanade senare oss och riktade vapen och bad oss att gå ut från bilen och det var då jag drog spawnmenu till sjukhuset för att undvika att bli rånad eller dödad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte någon felaktig ban utan det var helt och hållet mitt fel och jag tar på mig det. Nu i efter hand ångrar jag det jag gjorde och fattar att det är mit fel och ni gjorde rätt i att banna mig. Jag fattar nu att det är helt oaccebtabelt att göra det jag gjorde och jag ber om ursäkt för det och jag ser nu alvarlet i att combat loga och det kommer inte att upprepa igen om jag har turen att få en andra chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad två gånger innan för ganska milda saker. En av dem är att jag hoppade med en cyckle för att det skulle gå snabbare och efter att jag blev bannad har jag aldrig gjort det igen och det samma hände med den andra bannen (har aldrig gjort det igen). På båda dessa tillfällena har jag fått en andra chans vilket har resulterat i att jag blivit en mycket bättre rp:are och kommer att hända samma sak den här gången (om jag blir unbannad).

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag istället hade kunnat göra är att jag skulle inte bara tänkt på mig själv utan att även tänka utifråns andras upplevelse, samt att inte bryta mot unives regler.

Det jag menar med det är att när vi blev stannade skulle jag istället för att tänka på mig själv och combat loga för att slippa bli rånad till exempel skulle jag ha stannat i bilen och följt personernas order och gått ut från bilen när dem till exempel riktar (som dem gjorde). Om jag skulle gjort det hade det resulterat i att rp nivån i servern skulle vara högre samt att vi hade kunnat uppleva ett roligt scenario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig jätte mycket och förstår nu som jag sa innan att det jag gjorde var helt oacceptabelt. Jag har lärt mig att man inte ska combat loga oavsett vad, man ska även folja reglen powergaming vilket betyder att man inte ska spela efter sin egna fördel (som jag gjorde genom att combat loga) och istället för det ska man låta sin karaktär förlora och inte bara spela efter sina egna fördelar som jag sa innan.

Jag ber dig harry jag gjorde fel och jag ångrar det grovt och allt jag vill är att gå tillbaka i tiden och göra om mitt misstag så jag kan kunna rpa igen och ha kul samt att testa köpa krim (hade varit kul att få testa det).

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja mvh

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka