Accepterad kakiller2 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kakiller2

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198866717059/

Ditt Hex-ID: 110000136075983

Vad är din discord tagg? Kakiller2

Vem var det som bannade dig? ppjbjf

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-04 011425.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag använde spawnmenu för att undvika ett senario där jag kunde ha blivit dödad eller nått annat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i en bil med två av mina så kallade "kompisar" som då utan att jag visste skulle börja hetsa mot ett gäng som jag inte var bered på. Sedan stannade det gänget oss och riktade vapen mot oss och då tog jag spawnmenu till sandy sjukhuset för att komma så långt ifrån dem för att jag inte ville bli rånad eller dö, vilket var ett jätte dåligt beslut av mig med tanke på att det kanske inte hade gjort något mot mig eftersom det inte var jag som hetsade och det var absolut ett ännu sämre beslut eftersom det ledde till en permanent avstängning på unive vilket jag inte klarar av.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban då det var jag som gjorde helt fel genom att använda mig av /spawnmenu för att ta mig ifrån scenariot på grund av att jag hade lagt en lång tid på att plocka kokain blad och inte ville förlora det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång tidigare och det var en 24 timmars ban för suntförnuft, det gick ut så att jag hoppade med min BMX för att det skulle gå snabbare fram till platsen jag skulle till och jag har absolut lärt mig från den ban. Eftersom jag har blivit bannad en gång tidigare tycker JAG att jag förtjänar en till chans men det är ni i staff teamet som bestämmer det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle absolut inte tagit spawnmenu till sandy sjukhuset då det var väldigt fel av mig och jag var stressad för att jag inte ville bli rånad på mina saker och ångrar mitt val jätte mycket och hoppas verkligen på en ny chans Harry.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har absolut lärt mig av denna ban eftersom det ledde till en permanent avstängning vilket jag är jätte deppig över.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja mvh

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka