Nekad kaki | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kaki

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? 1skars1

Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Kashmir badran. Kashmir föddes i en fattig liten familj i Rinkeby, hans pappa lämnade när Kashmir när han var två år och ville inte ha kontakt med någon i familjen. Kashmir hade en tuff uppväxt och hans betyg i skolan var dåliga. När Kashmir var 13 år blev han springpojke i ett gäng som fanns i hans område. Skickligt klättrade han snabbt i branschen och blev ledare för ett gäng vid 18 års ålder. Men han kände alltid att han inte ville vara kriminell, och han var inte heller lämplig att vara kriminell för den delen. Mitt under ett stort gängkrig där Kashmir sköt ihjäl 2 personer så tappade han sin ena handske
polisen hittade den, de fick reda på vems det var, sedan visade de direkt vilket gäng det var, alla i gänget förhördes och Kashmir dömdes för mord. Det var när han satt i fängelset som han insåg att han ville bli polis, och han övervägde att lämna gänget, och han gjorde det. Han började plugga till polis så fort han kom ut ur fängelset. Sen kom den stora chocken Kashmir kunde inte bli polis på grund av hans förflutna. han hittade en person i polisen som rensade hans register så vi får se om han lyckas ta sig in på polisskolan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra men social rp och rp som är rolig för båda sidor. Jag kommer att ha en rolig rp som folk kommer tycka är rolig. Jag är väldigt erfaren inom rp, så folk kommer tycka att det är roligt att rpa med mig. Min rp är riktigt bra, och jag kan mycket när det gäller grund regler. Jag har en social rp som staffs kommer gilla. Jag har mycket erfarenheter när det gäller rp.och ett väldigt starkt community kommer försöka att öka unives spelare ochså och även göra senarion som är anerlunda så att det är nya saker som händer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska kunna låta mot partnern vinna scenariot och att inte bara du ska vinna scenariot

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM du dödar någon utan bakom läggande scenario, Fear rp du ska värna om ditt liv, vdm du använder ditt fordon som ett vapen, sunt förnuft du ska tänka logiskt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har rpat på unive i 3 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Mitt förra kontot hette sk så ni inte tror de e plagiat ni kan även se att jag har samma discord namn på båda konton

Nekad. Endast 1 ansökan på 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka