Nekad Kake | Medlem ansökning [Bampus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kake

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Kake

Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ralf Persson född 2001-08-17

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Mogen, omstänksam och smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär kommer ha en framtidsplan som kommer bestå av att bli polis målet kommer vara att bli polis och göra samhället till en bättre plats. Hans bakgrund är att Ralf har haft en pappa som har varit regionschef och har nu pluggat i 3 år på polishögskola och ska söka sig in i en kår alltså Unive's poliskår,

Vad kan du bidra med till serverns RP? Alltmöjligt roliga scenarion utanför jobbet men också seriösa och bra scenarion inom jobbet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? agera på ett sätt som främjar den andra parten, vilket kan vara en del av en större strategi för att uppnå dina egna mål på lång sikt. Det kan också ske i olika typer av sammanhang som tävlingar, förhandlingar eller till och med sociala situationer

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Alla har gjort det första gången jag körde Fivem för många år sedan så körde jag över någon utan ett scenario bakom det vilket ledde till ban för ''VDM''. Jag lärde mig av detta och läste alla regler och blev en seriös rp:are

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm rdm suntförnuft metagaming fearrp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, tack!

Nekad
Anledning:
Nytt discord konto.
Gå in och rpa så gör vi en ny granskning.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Jag har haft detta discord konto i 4 år

vadå nytt

Tillbaka