Accepterad kakasmonster | Medlem ansökning[shobree]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kakasmonster

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? trulz arvidsson bouvin

Vad är ditt discord namn? imabigjoke#4502

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Rasmus Arvidsson är 21 år gammal och föddes och växte upp i en liten stad i Sverige som heter Borås. Redan från ung ålder visade han ett starkt intresse för bilar. Hans pappa som heter Björn var en skicklig mekaniker och Rasmus spenderade mycket tid i pappas verkstad där han lärde sig grunderna om bilar. Han är bra på att köra Mountainbike tackvare sin äldre kusin som rekommenderade det, därför spenderade mycket tid med och cykla tills han blev 18 år. Hans kusin var också den som drog in han i kriminaliteten.

När han var 19 år började han va med i olagliga street race och blev en bra förare. under hans karriär har han blivit jagad av snuten många gånger men denna gången körde han på en spikmatta så han åkte fast och förlora sin bil. Nu mår han inte så bra då han förlorat sin bil. Nu försöker Rasmus att hitta ett jobb så han kan tjäna pengar. Men hans pappa Björn dog nyligen av en hjärtattack då Rasmus fick 5 000 000 i arv. Nu har Rasmus köpt en bil och återupptagit med kriminella livet igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög RP nivå och många scenarion. Min karaktär kommer vara värklig och inte omänsklig. Och jag kommer bidra med mer spelare till servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte ska spela för att vinna och att man ska ge den andra spelaren en chans

Hur hittade du Unive? Min kompis sa det var en bra server så jag tänkte testa den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka