Nekad kakasmonster | Medlem ansökning (nekad)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

kakasmonster

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? trulz arvidsson bouvin

Vad är ditt discord namn? imabigjoke#4502

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Rasmus Arvidsson är 21 år gammal och föddes och växte upp i en liten stad i Sverige. Redan från ung ålder visade han ett starkt intresse för bilar. Hans pappa som heter björn var en skicklig mekaniker och Rasmus spenderade mycket tid i pappas verkstad där han lärde sig grunderna om bilar.

När han var 19år började han va med i olagliga street race och blev en bra förare. Det var på ett race som han blev jagad av snuten och körde så bra han kunde men hans däck sprängdes på en spikmatta och han åkte fast. nu har han ingen bil och mår inte så bra då han förlorat sin bil. Nu försöker Rasmus att hitta ett jobb som han kan få pengar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög RP nivå och många scenarion, jag kommer också hitta ett jobb som det inte är så många anställda på . Min karaktär kommer vara värklig och inte omänsklig. Och jag kommer bidra med mer spelare på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte ska spela för att vinna, och att man ska ge den andra spelaren en chans. Och att jag inte sak vinna utan bra RP

Hur hittade du Unive? Min kompis sa det var en bra server så jag tänkte testa den.

Nekad, utveckla karaktär beskrivning , kan ansöka om 12 h igen

Tillbaka