Nekad KAKAN_2.0 | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KAKAN_2.0

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199424572828/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Hussein Hussein

Vad är ditt discord namn? HASHTOMTEN#4076

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2005

Berätta om din karaktär. nu ska jag berätta min karaktärs historia. Min uppväxt var bra, Jag hade en fattig familj. När jag var liten så var jag populär i skolan och hade många vänner. Tills jag började i gymnasiet så tappade jag kontakten med de flesta av mina vänner. När jag fyllde 18 så gick jag ut gymnasiet och hade inget jobb. så en av mina vänner sa att jag behövde skaffa ett jobb. det tog mig ett tag att fatta att mitt liv började falla ihop. två månader senare hade jag tagit tag i mitt liv och började jobba på hemköp jag hade en medel lön men jag trivs, Det jobbet passade perfekt! Det känns bra att kunna hjälpa folk. Lite snabb info om mig. Jag heter Hussein Hussein och är uppväxt i Härnösand och är 22 år alltså 00:a. Men jag har det svårt och lita på folk eftersom jag vet att det finns folk som bara är dina vänner för att utnyttja dig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? spelat på unive i över ett år innan som krim och polis byte sedan server men vill gärna komma tillbaka!

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med hög rp nivå men även socialitet

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man förlorar scenario med flit för att göra längre scenarion i framtiden

Hur hittade du Unive? har spelat här innan

Varför ska just du bli Medlem på Unive? spelat på unive i över ett år innan som krim och polis byte sedan server men vill gärna komma tillbaka! jag kan bidra med hög rp nivå har även haft en stjärna som krim förut så de är pga att jag har hög rp nivå, jag vill åstadkomma en bra social rp med mina scenarion, jag tolererar ej lall och är väldigt seriös av mig!

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med hög rp nivå men även socialitet, Jag älskar att hjälpa till och har en stor respekt för alla. Jag vill även hjälpa medlemmar på servern så att de ska få en roligare och bättre upplevelse av Unive så att de kan rekomendera servern till sina kompisar. jag tycker at lallandet är en stor faktor som förstör servern som måste bort.

nekad utveckla frågan Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka