Accepterad kakan8845 | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kakan8845

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? karl

Vad är ditt discord namn? KAKAN#6552

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bengan Bengson (03-06-21)

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Vänlig, nyfiken, komisk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär en svensk man som hade det väldigt tufft i barndomen då han inte fick ett älskvärdigt hem och han fick inte lära sig simma eller gå i någon sport. Min karaktär var mycket fattig i sin uppväxt och har därefter lärt sig att älska pengar. Han har provat på dom flesta sakerna i sina dar för att kunna känna pengar så snabbt som möjligt och älskar att "flexa" på allmänheten med dom pengarna har drar in, Denna karaktär gör nu mera alt för att få det han vill ha inom spelets gränser, Han är mycket nyfiken och gillar att ha koll på andra karaktärer och lära sig alla knep som finns i kistan för att tjäna förmögenheter. Min karaktär är på språng hela tiden och tänker inte missa en sekund ( Time is money).

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har och kommer bidra med mycket kärlek och glädje till unive. jag kommer att fortsätta med att göra fler roliga scenario så att så många som möjligt vill fortsätta spela och ha kul. jag rp-ar seriöst och gör inte orealistiska saker. jag är en relativt aktiv spelare som kan vara inne på serven från 17-22 på vardagar och majoriteten av helgerna

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? säg att det är ett butiks rån och så under själva flykten blir du tagen och då behöver man inte bli förbannad utan man kan tänka på motpartens sida och tycka att det är lite roligt att dom också får vinna ibland. man behöver inte gå och gråta i support eller vara otrevlig mot polisen utan man kan spela med och tänka att den här gången så van dom och det är kul för dom

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit mot några regler och fått ban för det, har lärt mig av alla misstag och är glad över att jag fått en ny ärlig chans att visa vad jag går för

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man skal respektera andra och inte kränka. Man får inte använda orealistiska ting för sin egna vinning. RDM. VDM. OOC. Korruption

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tror att jag är nöjd så för tillfället.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka