Accepterad kakan8845 | Ansökan till Servervakt[Znaxse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

kakan8845

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? karl

Vad heter du på discord? KAKAN#6552

Ange ditt födelsedatum 27 December 2022

Beskriv din dagliga aktivitet. kommer hem vid halv 5 och börjar spela runt 6, spelar fram till 11 med någon paus då och då.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Min första dag var 17 februari 2022. men blev p bannad för oklar anledning så kanske 2månader nu?

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Totalt 6gånger kanske men 4har varigt felaktiga då dom har tagit fel person eller så. 1riktig var när jag glömde använda /me när jag lagade fordon och nummer2 var en P ban som var av säkerhetsfall men ingen aning vad jag hade gjort eller så och blev unbannad

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. servervakter har i uppgift att rensa området som man befinner sig på från allt mellan dålig rp, lall, kvarlämnade bilar. en servervakt skal kunna regler och skal följa dom. en servervakt skal vara snäll och hjälpsam mot medspelare. man skal vara som en sopgubbe volontär som plockar upp skräp ( om man ser regelbrott skal man klippa det och kicka eller banna efter att scenariot är slut ifall det inte är för grova regelbrott som förstör för medspelare så att det inte går att avsluta scenariot på ett fair sätt.) vid tidigare servervakt roll som jag har haft så har man kunnat reva med vet inte om det fortfarande är så att man kan det då det var mycket admin abuse på det.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att kunna underlätta för staff samt med spelare. jag som har spelat på serverns båda sidor vet om att det finns extremt mycket regelbrott som tillkommer dagligen och att det bara finns ett antal staff som inte kan hålla koll på serverns alla hörn samtidigt, därför vill jag vara servervakt för att kunna göra det roligare för dom som är i samma scenarion som mig genom att kunna i nödsituationer kicka eller banna eventuellt lall, vilket som förekommer då och då (ganska ofta). jag rpar just nu inom polisen då vi träffar på extremt mycket spelare och då träffar vi även på extremt mycket lall och regelbrott. Det är inte kul att behöva göra 4 report om dagen utan att något händer innan det är försent och staff slösar onödig tid på att leta upp någon som har c loggat eller liknande, Detta slösar mycket tid och energi då vi måste springa efter folk som tex springer igenom låsta dörrar eller folk som hoppar ur en låst polisbil när dom är bältade. detta är tid som vi kunnat använda till att göra roliga scenarion med kriminella samt kunna ge dom kriminella en roligare upplevelse och utmaning på rån eller liknande. Om man skal ta det kort och gott så vill jag att alla skal få en så realistisk upplevelse på serven samt en rolig upplevelse då servern har ett bra rykte från grunden och jag tycker att den skal förstjärna det.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. ja att man revar kompisar eller sig själv för att underlätta/ vinna senarion, banna/ kicka personer som är i vägen för att man skal vinna senarion eller om man tycker att dom är tjatiga eller jobbiga, att man använder toggle id när man tex letar efter personer. jag tar ett exempel på grov korruption. ( säg att det är ett butiksrån, jag är ensam som polis och det är 3 kriminella med vapen, då väljer jag att banna 2 för att kunna göra en stormning för att vinna scenariot och sätta en en i finkan. ) Jag bannade 2 personer mitt i ett scenario utan att dom gjorde något fel.

Tillbaka