Accepterad kakan8845 | Ansökan till Servervakt (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kakan8845

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? karl

Vad heter du på discord? KAKAN#6552

Ange ditt födelsedatum 21 Juni 2003

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 16:30 till 22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Min första dag var 17 februari 2022.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 1 gång för att jag inte använde mig utan /me. kanske 2-3 gånger för något som har varigt felaktigt så att jag blivit unbannad direkt.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? Servervakt för mig är någon som tar ansvar och är som en förebild. Någon som sköter sig enligt spelets alla regler och inte är feg med att berätta för andra spelare vad dom gör fel så att man kan lära andra.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag söker till servervakt och tycker att jag är lämplig för att jag inte är feg med att säga till andra vad dom nu kan göra för fel så att alla kan förbättra sig och för att alla skal få en roligare spelupplevelse. Jag har varigt servervakt vid ett tidigare läge men blev av med den under perioden då en rensning på alla servervakter skedde, jag fick alltid förlängning på dom scenariona där jag tyckt det behövs och jag har bara fått positiva kommentarer på mitt tidigare arbete som servervakt. Därför tycker jag att jag är lämplig att bli servervakt återigen för att fortsätta hjälpa och förbättra spelupplevelsen för dom på serven.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt enligt mig är någon som bryr sig om serven och spelarna på serven, En person som vill göra sitt allra bästa för att minska på felen vissa spelare kan göra i den närheten som servervakten är i då den inte skal leta efter fel på serven. En bra servervakt skal kunna förklara tydligt vad personen har gjort för fel och vara öppen för dialog ifall det har skett ett misstag. servervakter skal ha en trevlig ton och inte bli hetsig för att någon ger den kritik, man skal kunna ta emot kritik på ett positivt sätt.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt En servervakt som är korrupt och abusar är någon som använder ingame perks till sin egen vinning som tillexempel id-togglar under skottscenario eller liknande då det blir ett fusk där man ser vad den andra personen håller hus. Det kan också vara att en kompis har dött av mat brist och då väljer man att reviva honom/henne istället för att spela enligt reglerna på en RP server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka