Accepterad kakan1x | Medlem ansökning [Biggie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kakan1x

Test Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvar

Vad är ditt discord namn? kakan

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Loui Fleur och han är 23 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Han är väldigt snäll, rolig och kreativ.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Loui Fleur han kommer från Frankrike han föddes i en familj som var väldigt intresserad av motocross. Loui har en storasyster som meckade med krossar och Loui han själv tävlade i cross hans sponsor bidrog med väldigt mycket pengar till crossen och allt runt om kring utan dom hade dom inte haft råd att köra vidare för dom trodde verkligen på Loui han hade talang. En dag var det dags för tävling och Loui var på plats för att tävla och han kör jätte bra under hela racet men sen mot slutet råkar han köra ut från banan och hamnar sist och då tappar pappan det för han vill se sin son köra bra hans sponsor säger upp kontraktet med Loui så han har inte råd att fortsätta köra hoj så han trodde att det var helt kört. Det går ett väldigt långt tag och hojen står i garaget och dom är snart tvungna att sälja crossen men det vill ju inte Loui att det ska hända så han och hans syrra bestämmer sig för att göra ett rån med några gamla cross vänner så doms vänner löste nästan allt med vapen tmax till rånet och dom skulle få in en massa deg på detta rån så dom planerar ett bra tag och gör upp olika planer tills det är dags för rån. På rånet går allt som planerat dom kommer ut med pengarna och dom drar därifrån som planerat det går flera dagar och dom säger till sin familj vi har pengarna som behövs för min cross och mycket över så vi kan åka på en semester dom undrade såklart vad vi fick pengarna ifrån Loui sa vi fick pengarna från en inventering på ett företag och dom tror på det och hela familjen åker på sen semester tillsammans och alla mår bra dom kommer inte behöva tänka på pengar på ett bra tag och Loui kan fortsätta med cross och Syrran kan försätta mecka. Så förmodligen kommer han aldrig behöva göra ett rån igen och kommer fortsätta köra cross som vanligt han har några mål med livet och det är att köra cross och ha kul och skapa roliga minnen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en väldigt rolig och kreativ rp min karaktär är väldigt unik så den kommer nog att sticka ut, kommer att följa alla unive regler, sen såklart så kommer jag att bidra med en väldigt bra rp nivå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man behöver inte alltid vinna för att ha kul man ska spela för att motparten ska ha lika kul också.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag är ny till unive så jag har inte blivit bannad och jag har varit inne i några dagar läste reglerna innan jag gick in så jag har inte brutit mot nån regel.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM när man andvänder sitt fordon som ett vapen, RDM när du dödar eller slår nån utan ett bakom liggande scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Senast ändrad:
Godkänd efter muntlig intervju av @spoiler. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka