Accepterad Kakan140 | Ban Överklagan [zeno]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kakan140

Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
3
Ban-referens
tgzsqo — FiveM, Permanent
Anledning: Idiot.
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag vet inte riktigt, var bannad för rdm, suntförnuft och brist på social rp, sedan någon dag så prövade jag gå in och då så stod det "Idiot" istället.

Kommer låtsas som att det är den andra bannen, vet inte vad jag ska säga om "idiot" bannen liksom.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar ansvar.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag borde tänkt efter innan jag gjorde det jag gjorde. Jag har lärt mig att inte göra så, jag vill så gärna spela här igen, snälla!! Men kortfattat så har jag lärt mig att följa reglerna, att alltid tänka på vad jag gör innan jag utför den handlingen.

Hade ett scenario som detta skett igen så hade jag tänk noggrant innan jag utför handlingen och tänk efter om vad som skett under de senaste 5 minuterna för att sedan komma ihåg ifall hen har gjort något emot mig eller något så jag kan hoppa ut direkt, om vi ska börja om på nytt eller så skiter jag bara i det och drar där ifrån.

Varför ska vi ge dig en till chans? Eftersom jag jättegärna vill spela här o älskar Unive, alltid gjort bort mig, men vill komma tillbaka varje gång och ska ha det i baktanke varje gång innan jag gör något, snälla!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka