Nekad Kakan140 | Ban Överklagan [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kakan140

Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199502115749/

Ditt Hex-ID: steam:11000015be6c3a5

Vad är din discord tagg? Kakan140

Vem var det som bannade dig? dig? Jag blev bannad av us5x. Det var för länge sen men jag vill verkligen komma tillbaka nu.

Bild på banmeddelande: IMG_3443.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror det, eller det var för att jag hade ett ljudpack där det kom ett “pling” när jag dog. Det var inte meningen att använda det här på Unive, jag skulle egentligen bara testa det på en annan server (Nordix), och sen glömde jag byta tillbaka. Det var verkligen ett misstag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. 1. Jag rånade två personer vid plocket. 2. Sen kommer det en bil ner från berget, en BMW utan offroad-däck. 3. Han fastnar i leran, jag går fram med vapen och riktar. 4. Han tar upp ett vapen och skjuter mig i huvudet, direkt när jag dör hörs det där “plinget” från mitt ljudpack. 5. Jag hoppar support 6. Visar klipp 7. Man hör pling 8. Puff jag blir bannad och gör bort mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker både och. Ja, det var fel av mig att gå in med ett ljudpack som inte är tillåtet. Men samtidigt kändes det som staff inte riktigt lyssnade på min sida av vad som hände. Den andra killen gjorde också fel men jag tror inte han fick något. Det känns som det var lättare att bara banna mig på grund av ljudet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja… jag har blivit bannad tidigare. Jag är ärlig. Men jag har försökt lära mig av varje ban och ändra mig. Det här har gjort mig ännu mer taggad på att sköta mig om jag får chansen igen. Jag vill inte vara den som alltid blir bannad, jag vill bara spela och ha kul och rpa

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? 1. Tänkt efter innan
2. Kollat mitt ljudpack
3. Inte bara gått in utan att dubbelkolla mods
4. Det var 100% mitt ansvar, och jag ber om ursäkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ban? Ja. Jag vet nu att man inte ska ha ljudpacks som är otillåtna, oavsett om det är med mening eller inte. Det är mitt ansvar att se till att sånt inte finns på när jag joinar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja. Unive är den server jag älskar och trivs på. Här skrattar man, här rpar man, här är det kul. Jag har inte råd att betala, jag ångrar det grovt mycket, Philip snälla jag menar det verkligen, jag vill bara ha en chans till att visa att jag faktiskt kan sköta mig. Snälla, snälla.

Snälla Philip, ber dig. Vill så gärna komma tillbaka och spela, kommer aldrig att göra om det. Snälla, snälla.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka