Nekad kakan1312 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kakan1312

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? alex

Vad är ditt discord namn? kakan13121

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: olf,göranson född 2000-03-03

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll,glad och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär heter olf göranson han är född 2000-03-03 och han är hemmlös. När han var liten så drack hans föräldrar mycket och bråkade mycket. En dag gick de för långt hans mamma kastade en talrik i hans ansikte så han fick en hjärn tummör. När han fick de så ville inte hans föräldrar ha han och då så sparkade dom ut han ur huset. Nu 10 år senare så är han hemlös i unive staden och hoppas på tur.

Vad kan du bidra med till serverns RP? göra roliga scenarion lära känna nya folk och bara vara allmänt social.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att de ska vara kul för båda parterna och inte spela bara för att vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm,vdm och fear rp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tror inte det.

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
vänta min mamma säger att jag inte får för att hon tror att de är scam i skit

vänta min mamma säger att jag inte får för att hon tror att de är scam i skit
Det är ingen scam. Det går att verifiera utan bankid genom /verifieramanuellt i våran discord.

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom du är vidare genom verifiering.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka