Nekad kakan112 | Medlem ansökning {e34]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kakan112

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? cain

Vad är ditt discord namn? kakan1112

Vad är ditt födelsedatum? 31 Augusti 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: alex molärn 26 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? hur jag hade sakt om min karaktär är att han är prat sam och pratar bra om andra och sig själv men har sina dåliga dagar och han är väldigt hjälpsam gällande jobb och grejer som har med vänner och göra.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär har haft en dålig upväxt med en pappa som va kriminell och tog dråger och hans mamma va en alkohlist han blev slagen av pappan, mamman blev misshandlad av pappan men hans framtids planer är att komma in it ett jobb kanske polis eller så har han en dålig plan att bli krim men vi får se va som händer

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag gillar att rp och att jag kanske ska hjälpa till med att kanske va polis senare eller något mer

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? har det på en server men det för jag va ny på rp jag körde på någon för visste iinte reglerna då

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM VDM COPBAIT FEARRP

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag gillar att rp på spel specielt Five m servar men att jag tar det seriöst också

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka