Accepterad Kakan1 | Medlem ansökning [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kakan1

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Harry

Vad är ditt discord namn? harry024955

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Melvin Svensson 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart, bra på skytte och snabb.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Melvin Svensson är 25 år och ska jobba på marja lisa. han kommer vara kriminell. hans framtids planer är att gå med i en mc gäng. och vara chef på marja lisa. han är uppväkt i göteborg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ja kan bidra med rolig och seriös rp nivå. och sen efter ett tag så tänker ja en staff, och ja är aktiv.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? betyder att man medvetet hjälper motparten att vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? början jag kom in så lallade jag bara typ körde in i folk men det gör jag inte längre.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM döda någon utan anledning. VDM kör på någon med ett fordon. COPBAIT vill ha polisenuppmärksanhet. FEARRP Innebär att du inte värnar om ditt liv. METAGAMING använder information som din karaktär inte vet om. NLR att du minns saker som hände precis innan din karaktär dog.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? är aktiv.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär
Vad kan du bidra med till serverns RP

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart, bra på skytte och snabb.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Vad kan du bidra med till serverns RP?
Ja kan bidra med rolig och seriös rp nivå. och sen efter ett tag så tänker ja en staff, och ja är aktiv.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? betyder att man medvetet hjälper motparten att vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? början jag kom in så lallade jag bara typ körde in i folk men det gör jag inte längre.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM döda någon utan anledning. VDM kör på någon med ett fordon. COPBAIT vill ha polisenuppmärksanhet. FEARRP Innebär att du inte värnar om ditt liv. METAGAMING använder information som din karaktär inte vet om. NLR att du minns saker som hände precis innan din karaktär dog.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? är aktiv.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: melvin Svensson är 25 år gammal och kommer från göteborg. Han växte upp i en förort där han tidigt hamnade i fel kretsar. Hemma var det ofta bråk och ekonomiska problem, vilket gjorde att han började vistas mer ute på gatorna. I tonåren började han småkriminellt med stölder och småaffärer och med tiden drogs han djupare in i den kriminella världen.Efter gymnasiet fick han ett jobb på Marja Lisa ett lager där han arbetar oregelbundna tider. Jobbet ger honom en stabil inkomst på papperet, men han använder det också som en fasad för sin kriminella verksamhet. Han har kontakter i olika delar av Göteborg och är känd för att vara pålitlig men tystlåten han pratar inte mer än nödvändigt, hans framtid är att få bli chef och driva en mc gäng.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ja kan bidra med en seriös och rolig rp och har bra rp nivå. och om ja ser nån lalla runt kan ja sicka in i report. sen efter ett tag så kan ja bli serversvakt eller staff

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
betyder att man medvetet hjälper motparten att vinna.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka