Accepterad Kakan0423 | Ban Överklagan [Rozin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kakan0423

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Kakan0423/

Ditt Hex-ID: 11000010b12fae0 (Hex)

Vad är din discord tagg? Kakan0423#4430

Vem var det som bannade dig? Roziii

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-24 194544.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att dem valde att banna mig eftersom att dem under scenariot där jag begick regelbrottet spectatade dem och kollade på när jag gjorde allting. Men sedan också eftersom att jag i support erkände till det jag hade gjort och att jag gjorde fel där.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi har under en längre tid haft krig med 433 och nu såg vi dem vid motorvägen så vi buslutade oss för att försöka döda en av dem som tidigare hade varit med i vårat gäng så vi sköt mot dem och sedan drog vi där ifrån men dem följde efter oss så vi stannade i sandy och där blev det en större skottlossning. Sedan beslutade jag mig för att gå närmre för att kunna döda dem men blev skjuten några gånger och dog, och utav ilska så valde jag att använda mig av spawnmeyn. Jag använde mig utav spawnmenyn eftersom att jag under tiden tänkte att det var smart för att jag inte ville bli av med mina vapen och saker jag hade på mig. Men nu i efterhand så ångrar jag mig och tycker att det var ett omoget beslut att använda mig av spawnmenyn på det sättet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det vart inte en felaktig ban eftersom att jag begick ett regelbrott och gjorde fel vilket jag erkände och står för. Men jag står inte för att jag gjorde rätt eller att det var ett smart val att göra. För jag vet att jag kan bättre än så och vet att jag personligen kan rp:a bättre än vad jag gjorde i det scenariot. Men jag tycker personligen att jag nu har varit bannad i 5 dagar och fått två krim varningar. Så gör jag minsta lilla fel igen så kommer jag bli av med krim och eventuellt bli bannad, det är därför jag gör denna ansökan eftersom att jag vill visa att jag kan bete mig bättre än vad jag gjorde i det scenariot och att jag har insätt att det jag gjorde var otroligt dumt gjort och vill visa att det inte kommer att ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev tidigare bannad för att jag och mitt gäng var och plockade marijuana när 4 personer kom ner och försökte varna oss men vi fick hjälp av ett annat gäng och drog vapen mot dem som försökte råna oss. När vi riktade vapen mot dem så gick jag fram och tog en utav killarna TH men det som jag gjorde fel var att jag stog framför honom istället för bakom. Jag visste inte under tiden att man var tvungen att stå precis bakom dem utan att man kunde stå nära dem endast.
Men jag lärde mig utav den händelsen och jag blev av med min 1 dagars ban ungefär 1 timme senare.

Sedan så blev jag också bannad en annan gång där jag blev dödad på ett drogställe och väntade i ungefär 10 min och sedan respawnade på sjukhuset eftersom att jag trodde att man fick det och att dem som hade dödat mig hade dragit ifrån platsen. Sedan så loggade jag ut från servern direkt efter jag spawnade på sjukhuset. Så i loggsen såg det ut som jag combatloggade. Jag lärde mig att jag inte får hålla in e för att respawna på sjukhuset utan måste vänta ut timern för att komma till sjukhuset.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det var inget svårt eller komplicerad jag hade kunnat göra annorlunda i detta scenariot utan jag hade enbart kunnat ligga kvar på platsen och väntat på att någon hade kunnat ta mig till sjukhuset för att hjälpa mig där. Men istället tänkte jag kortsiktigt och tänkte enbart på min egen vinning vilket var otroligt dumt gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag definitivt.
Jag har lärt mig att det viktigaste på denna servern och i detta spelet inte alltid är pengar utan att det viktigaste är att man följer reglerna så att scenariorna som man är med i blir roliga för alla och att andra inte förlorar på att jag gör något dumt som bryter mot reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Gör inte om detta igen, hoppas att du verkligen lär dig av dina misstag och verkligen menar det du skrev i din banöverklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka