Nekad Kakan0423 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kakan0423

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Ditt discordnamn: Kakan0423#4430

Ange ditt födelsedatum 23 Juli 2004

Varför ska just du bli staff? Jag vill bil staff eftersom att jag har mycket erfarenhet av hur det fungerar och känner att det hade passat mig eftersom att jag får hjälpa folk med fler saker och kommer ha tillgång till att kunna hjälpa fler personer med hjälp av dem perms som man får utav att vara staff. Men sedan så tycker jag att jag ska bli staff eftersom att jag är 18 år gammal, jag är mogen och jag är trevlig samt lättsam att prata med vilket är bra när man sitter i support eller vad som helst.
Men sedan så har jag också som ett litet mål på servern att jag ska försöka hjälpa till att få en ökad förbättring på krim rp:n på servern vilket jag tror kommer kunna bli lättare att nå med hjälp av den här rollen. Det kommer att leda till färre support ärenden och fler som har kul på en daglig basis istället.
Det är just därför jag söker till Staff eftersom at jag märkte att det var många i den kriminella världen på servern som kom iväg med mycket regelbrott på grund av olika anledningar men jag tror att hade jag fått rollen så hade jag kunnat bidra till en skillnad bland RP:n hos dem kriminella.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Mitt skolschema är Måndagar 08:30 - 13:50 Tisdagar 12:45 - 16:00 Onsdagar 08:30 - 14:25 Torsdagar 08:30 - 13:40 Fredagar 08:50 - 15:40 sedan så brukar jag vara väldigt aktiv på helgerna och det kan vara från 12:00 på morgonen till ungefär 02:00 på natten men det kan variera mycket på hur mycket läxor och prov jag har. Men jag är nästan alltid framför datorn så jag kan svara på meddelanden och ta ansökningar hela tiden nästan förutom när jag är i skolan då. Men på vardagar så brukar jag oftast komma hem från skolan och sätta mig vid datorn så jag är aktiv mestadels utav kvällen där jag har möjligheten att ta ansökningar och svara på frågor samt vara inne på servern.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i lite mer än 4 månader just nu och tycker verkligen om servern men jag ser att den kan komma längre än vad den är idag, och rp nivån bland alla kan höjas ännu mer.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag jag har tidigare erfarenhet. Jag vet hur det jobbet fungerar samt jag kan dem flesta kommandes om inte alla. Sedan så vet jag också vad en staff får och inte får göra. Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna förklara det på ett bra sätt men jag kan nämna några kommands som används.

/goto (id) går till spelare med det idet

/setjob (ge en person ett jobb. t.ex. /setjob 12 gang6 1

/ooc (skriver till alla som chattar i sitt område har jag för mig.

/clearchatforall (tar bort all chat )

/giveitem (ger föremål till spelare)

/setcords (används t.ex. för att köpa en grupp)

/revive (id) åeruppliva en person)

/svban (bannar i 1 timme)

/sqlban (bannar personen baserat på hur mycket man skriver in)

/ped (ger spelarens pedmeny)

/sqlbanoffline (bannar person som är offline med spelarens hexid, steam funkar också)

/sqlunban (unbannar spelare med hexid)

/sqlsearch (kolla spelarens sqlhistorik)

/spec (du kan kollar spelarens texlager etc)

/specoff (slutar specca)

/dv "radius" (nummer) tar bort bil.)

/tpm (Teleporterar i din waypoint-mapp)

/skin (ger spelaren en skin-meny där de kan ändra sin karaktär)

/sc (personal) man kan chatta med andra staffs

/sv (servervaktarchatt) man kan prata med sv

/toggleid (se ID) av dom som är nära sig själv

/togglename samma sak utan att man ser id och namn (steam)

/noclip man blir osynlig och kan åka runt mappen för att söka lallare i smyg

/freeze (freezar spelaren)

/unfreeze (unfreezar spelaren)

/v (sedan spawn) namnet på bilen att generera )

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag känner att jag själv inte vill jobba med donation eftersom att jag inte riktigt kan den delen av det här till hundra procent med hade gärna gjort det senare.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka