Accepterad kakan.jr | Medlem ansökning [Alle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kakan.jr

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/ggcw-qhqf/BPKHJBBK

Vad är ditt namn i verkligheten? Aron Edvardsson

Vad är ditt discord namn? kaakan.jr#4765

Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Han heter Aron Edvardsson 25år och kommer från stockholm mitt på stan ungefär! Hons uppväxt var lite sisådär hons föräldrar var drog och alkohol missbrukare. Hela Arons uppväxt var ett misär Han hade det svårt med kompisar och liknande. När han var 12 så dog båda hans föräldrar en kväll i en bilolycka när hans föräldrar var påverkade. Då har han bott i ett barnhem där de rent ut sagt varit kaotiskt. Han bodde på ett hem men han kunde ingen hantera han. Det startade i att Han börja i ett drogmissbruk i 20 års ålder. Det va mycket festande och liknande. När han blev 23 kom han ut ur drogmissbruket. Han kände att han behövde ett jobb. Så han valde att jobba som något man ej behövde utbildning till eller bara en liten utbildning. Så han kände att portvakt var det perfekta jobbet. Han är en hård, trevlig person om du är trevlig tillbaka och sen, och väldigt känslosam pga av sin tuffa uppväxten. Han jobbade på nattklubben i 12 år. Sedan blev han sparkad för att han slog ner nån för dom va jobbiga!. Han hamnade i pengakris situation där han nu behövde pengar så han börja jobba på aftonbladet. Och vill verkligen komma in i polisbranxshen det är hanns dröm att få rädda folk!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har en hög rp nivån och vill sprida min roliga roleplay. Jag vill göra så att alla får roligt på servern. Jag tar roelplay väldigt seriöst och vill utveckla min roleplay så den blir bättre. Jag kommer göra utdragna och roliga scenarion. :)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jobba och fylla på lager på affärerna när det behövs och bara köpa nicea bilar sprida positivitet. :)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Jag vart rekomenderad av Five M att den var en populär i just sverige :) Och min kompis sa även att detta var den bästa rp han hittat:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka