Nekad kakan.jr | Chef-jobb ansökan [Mekonomen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kakan.jr

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Aron

Vad heter du på discord? kakan.jr

Hur gammal är du? 14 SNART 15

Hur länge har du spelat på Unive? 1år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Mitt sätt att ta hand om meko har funkat för men nu vill jag ta en viktigare uppgift nu nar dom saknar en chef därför så ska jag set till så att när är chef så ska folk inte fail rpa eller inte vara aktiva. Jag har tidigare erfarenheter inom meko jag vet hur allt funkar och jag har bra rp och jag tror folk kommer tycka om det vi ska utveckla meko till så att folk kan komma och köpa saker i shopen och lagga bilar samt ta intervjuer för att få ett jobb därför så bordde ni anställa mig som chef för jag vet att det finns fler stycken som säkert vill bli chef lika mycket som jag men jag har rätt erfaren heter inom RP scenarion samt att Mina färdigheter sträcker sig över områden som personalledning verksamhetsutveckling Jag är övertygad om att mitt job alltid kommer se bra ut ni kommer typ aldrig behöva vara rädda att något dåligt händer där med mina erfaren heter som chef

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? .Jag har varit anställd på mekonomen tidagre. Under senaste tid en när jag var anställd förtog jag mer och mer hur man laggar bilar hur man byter olika delar i bilen samt tar bort repor men det är inte det ända jag har också lärt mig hur man hanterar jobb menyn samt hur man tar intervjuer och hur man fyller på lagret i shopen.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag 14.00-22.00
tisdag 15.30 - 22.00
onsdag 14.00 - 21.00
torsdag 14.00 22.00
fredag 15.30 - 00.00
lördag 10.00 - 01:00
söndag. 11.00 22.00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka