Nekad kakan.jr | Ansökan till Servervakt (Oskar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kakan.jr

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Aron

Vad heter du på discord? kakan.jr#4765

Ange ditt födelsedatum 20 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. jag är aktiv ungefär 3-4 timmar om dygnet på fivem (unive)

Hur länge har du varit medlem på Unive? 4 månader.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/arone/OneDrive/Bilder/Sk%C3%A4rmbilder/Sk%C3%A4rmbild%202023-05-03%20164018.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska hjälpa staffsen att underlätta deras arbete, Som om till exempel hålla borta lallare på serven. Man bannar folk om de gör fel och är det så att de ska ha en längre ban för något grövre så skickar man ut i sv chatten, och beskriver vad de har gjort, om de till exempel har gjort något rasistiskt så är de ju p-ban och då informerar man om det.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på Unive för att underlätta staff arbetet och hjälpa serven att hålla bort så mycket lallande som det bara går, och hjälpa att banna folk som inte kan bete sig och bryter mot Unive regler. Så det är därför just jag vill bli servervakt här på Unive. Sedan så är jag även väldigt aktiv och tror att jag kommer underlätta allt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Man kan begå korruption och abuse om man dör i scenarion resar man sig=abuse
om man använder sig av inspanade bilar eller noclip för att kunna ta sig fram=en korruption sen finns det mycket mer men det är lite abuses och korrutioner.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka