Accepterad Kakan.71 | Ban Överklagan [IzzTeyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pancakeman69

Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199214111072/

Ditt Hex-ID: steam:11000014abc2960

Vad är din discord tagg? pancackeman69

Vem var det som bannade dig? xx5469

Bild på banmeddelande: bna bild överklagan.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att jag sköt i ett läge som det skulle kunnat gått att göra ett mycket bättre scenario i än vad det blev.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte runt imin bil vid securitas ungefär så kommer det ungefär 5 bilar som är rosa och en vit bil dom väljer att jaga mig eftersom att vi då har ett gäng krig så jag ja åker iväg oc försöker komma undan men då så skjuter dom mig och jag fortsätter försöka tappa dom men dom hoppar då ut igen och skjuter mina däck så jag e lite fast men kommer fortförande undan sen så är det bara en bil efter mig då och då så dör min bil och då så hoppar jag ut och väljer att skjuta ett skott vilket jag inte dödade någon med men inte i huvudet så då åker dom iväg en bit och jag springer och gömmer mig i ett hörn typ och sen så åker dom förbi igen och då så väljer jag att skjuta igen och då så dödar jag den som att i den bilen. vilket var dumt gjort eftersom att ja igentligen hade kunnat gått för ett kidnappnings scenario istället för att skjuta för att döda. vilket jag då kommer göra nu i framtiden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig eftersom att jag sköt onödigt då jag hade kunnat försöka göra ett kidnappnings scenario istället för att döda. Men jag förstår nu i efterhand att jag hade kunnat göra det annurlunda.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 35 tidigare bans för lite allt möjligt men har 3 tidigare bans dom 3 senaste månaderna vilket gör mig till en gul spelare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat valt att föröska göra ett kidnappnings scenario istället för att skjuta och döda personen som jag var i konflikt med. Nu mer i framtiden så kommer jag rpa mer socialt och inte hålla på att skjuta onödigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid tänka socialt så det blir roligt för motparten också vilket det inte blev i detta fall men det kommer bli i framtiden

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka