Accepterad Kakan.71 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pancakeman69

Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199214111072/

Ditt Hex-ID: steam:11000014abc2960

Vad är din discord tagg? pancackeman69

Vem var det som bannade dig? Challe

Bild på banmeddelande: ha.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror dom bannade mig eftersom att jag sköt en kille när jag inte hade kriminella rollen vilket jag förstår att jag gjorde fel och har insätt att det bara är dåligt och att det förstör rpn för alla andra och sen fattar man när väll är bannad då man inser att det är väldigt onödigt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte runt med min kompis i grovestreet sen hade han gett mig en ide om att skjuta som icke krim vilket jag var emot men fall för grupp trycket. Jag står fortförande för vad jag gjort och fattar att det var fel nu i efterhand eftersom att det är ett regelbrott och att det förstör rpn för alla andra det var väldigt onödigt gjort av mig och jag har insätt vad jag gjort för fel med min banna men jag ber om en chans att visa upp mig och visa vad jag igentligen kan göra. För jag inser nu att det är mycket roligare att rpa än att åka runt och skjuta hejvilt ni kommer inte se några mer skottlossningar från min sida i framtiden då jag inte kommer sattsa på krim kariären utan att jag kommer försöka bli sjukvårdare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej den var inte felaktig det var jag som gjorde felet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja har tidigare bans för lite allt möjligt men ja har nu fattat att det inte är värt att hålla på att bli bannad hela tiden eftersom att det är mycket roligare att bara vara inne och rpa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja hade kunnat välja att inte lyssna på min kompis och rpat som vfanlig medlem istället på marja lisa eller något sånt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte skjuta som icke krim

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka