Accepterad kajpan1 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kajpan1

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad är ditt discord namn? Leskinen#3835

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2007

Berätta om din karaktär. Hussein Haddad föddes i Sverige som barn till föräldrar med syrianskt ursprung. Trots att han växte upp i en annan kultur, var Hussein stolt över sina rötter och kände en djup förbindelse med sin kulturella arv. Hans föräldrar uppmuntrade honom alltid att upprätthålla sin kulturella identitet samtidigt som de integrerades i det svenska samhället.

Redan från en ung ålder var Hussein en äventyrlig och social person, vilket ledde till att han byggde upp ett brett nätverk av vänner. Hans vänlighet, öppenhet och nyfikenhet lockade människor till honom, och han hade förmågan att lätt knyta an till människor oavsett bakgrund eller intressen.

Som ung vuxen blev Hussein en uppskattad medlem i den akademiska världen. Han studerade arkeologi och historia vid en framstående universitet i Sverige och engagerade sig aktivt i studentlivet. Han var en populär och omtyckt student, både för sin akademiska skicklighet och för sin vänlighet gentemot andra.

Hussein var också känd för sin ständiga strävan efter kunskap. Han hade en oändlig aptit för lärande och en vilja att utforska nya idéer och perspektiv. Detta gjorde honom till en fascinerande samtalspartner, och hans vänner kunde alltid räkna med honom för engagerande diskussioner och berättelser om sina resor och upptäckter.

Trots att han hade många vänner var Hussein också en djupt reflekterande individ. Han tog sig tid att lyssna på sina vänner och stötta dem i deras utmaningar. Många såg honom som en förtroendeingivande person och vände sig till honom för råd och stöd i olika livssituationer.

Med tiden blev Husseins passion för arkeologi och historia välkänd bland hans vänner och bekanta. Han var aldrig rädd för att dela med sig av sin kunskap och var alltid beredd att ta med sina vänner på spännande utflykter till museer, historiska platser och arkeologiska utgrävningar.

Hussein Haddads förmåga att bygga relationer och hans vilja att dela med sig av sin passion för arkeologi och historia gjorde honom till en uppskattad och respekterad medlem av sitt samhälle. Han visade att kärleken till kultur och kunskap kan överbrygga kulturella och geografiska gränser och att man genom gemensam respekt och nyfikenhet kan skapa starka och meningsfulla relationer med människor från alla delar av världen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? att skaffa roliga scenarion och sen att ha de roligt inne på servern och sen så kommer jag bjuda in mina vänner som kan spela med oss för mer spelare mer roligare kommer vi få inne på servern. Skaffa jobb och bidra till samhället.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Alltså att man spelar för att alla ska ha roligt och inte förstöra i scenario bara för att vinna, man måste kunna förlora något scenario. Huvudsaken är att alla ska ha lika kul och ha lika stor chans att vinna. och manfår då absolut inte bryta mot någon regel bara för man ska vinna. Om vi säger att polisen börjar jaga mig och jag ser dem bakom mig så combat loggar jag bara för att jag inte vill få böter eller hamna i fängelse. Så får man absolut inte göra.

Hur hittade du Unive? genom twitch en stremer som heter - Aqquaa_

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka