Nekad kajpan1 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kajpan1

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199123938579/

Ditt Hex-ID: 1100001455c3d13

Vad är din discord tagg? villehankan#3835

Vem var det som bannade dig? ludde

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: perma.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag lagade 2 bilar på meko utan att fixa en faktura. Samt så har jag lärt mig största läxan och ångrar det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ok. Jag fixade 2 bilar ifrån mitt garage. jag jobbade som meko så jag kunde laga dem. Jag glömde skicka faktura då jag blev av med jobbet sen så fick jag ett PM att hoppa support. 2 admins pratade ihop sig och valde att permanent banna mig. jag vill gärna bli av med den då jag ber så hämskt mycket om ursäkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja tycker jag borde ha suttit på en 1veckas mild korrpution då jag lagade 2 bilar och jag glömde skicka faktura båda var försäkrade och kostade 1400kr var. jag lovar att jag har lärt mig en läxa och vill gärna komma tillbaks då jag har tagit läredom om det. Jag tycker jag borde få komma tillbaks o rpa.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja två gånger innan en gång blev jag bannad för RDM då jag tog en grabb som gissla utan krim och har lärt mig av det. och andra då jag har suttit för VDM när en polis jagade mig och han hoppade ur och jag backade rakt in i han.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag tänkte på att skicka faktura. tänka på min handling. JAG ÅNGRAR DET SÅ GROVT LUDDE.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har tagit läredom av min handlig och kommer inte att hända igen. det har du mitt ord på.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jaa jag har koll på det :)

Nekad, Väldigt onödigt och känner inte heller för den delen att jag vill ha in dig igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka