Accepterad Kajp | Medlem ansökning [2xyr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kajp

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199124602209/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Kaipe#7888

Vad är ditt födelsedatum? 16 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Oskar Kajp är en man född 1999 och är idag 23 bast. Han har många olika intressen idag men framför allt saker som som fordon och saker inom blåljus branschen.
Här är lite bakgrunds fakta om Oskar. Oskar hade en normal uppväxt men en älskade mamma och pappa som tog hand om han varje dag. Han bodde ute på landsbygden och hade inte så många jämnårig kompisar runt omkring sig. Han var en ensam kille som inte tänkte så mycket på framtiden utan mötte den som den kom.
Dagen kom då hans föräldrar plötsligt byte beteende. Han hade fyllt 18 och fått mer ansvar över sig själv än aldrig. De ville att han skulle försöka få en bra utbildning, flytta hemifrån, och köpa sitt egna hus, samt känna sina egna pengar. Annars skulle de kasta ut honom ut ur huset så att skulle få klarar sig själv. Oskar brydde sig inte om hotten utan fortsatte med sina dagliga rutiner. men tillslut dagen han fyllde 19 hade föräldrarna fått nog. De kickade ut honom med inget som kunde föra hans väg vidare. Ingen mobil, inge mat eller pengar. Han förstod endast nu hur bortskämt han vart. Han tänkte länge för sig själv men bestämde sedan att han skulle ta tag i sitt liv. Under flera dagar försökte han ta sig till staden igenom alla möjliga sätt. Han gick, liftade utan success, plankade på bussar men lyckades aldrig men han gav aldrig upp. Efter nästan en vecka på färd anlände han till staden på fots.
Det var svårt i början för Oskar. Han lyckades med att fixa A-kassa, kreditkort, id-kort och allt du kan behöva i staden. Han utvecklades som person och började så småningom jobba på gruvan med låg lön. Han jobbade hårt för att försöka imponera på cheferna men utan resultat. Han visste inte vad han skulle ta sig till. han slutade jobba och vandrade mest runt om dagarna och sov på gatan. Men nu tänker Oskar göra ett rejält ryck och starta ett nytt kapitel i sitt liv och börja jobba på riktigt för att försöka få honom på bannan igen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill framförallt ta mitt RP spelade till nästa nivå och bli en del av servern eftersom jag nu är ganska begränsad när jag är icke medlem alltså vill jag till exempel kunna jobba med andra människor. Jag kommer komma med en hög RP nivå där alla kan vara en del av gemenskapen och vara med och ha massa roliga scenarion där jag ska göra mitt bästa för att det ska bli så bra som möjligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och en hög nivå av RP där alla kan vara med och ha en så rolig tid som möjligt. Sen ska jag göra mitt bästa och kunna skapa så bra scenarion som möjligt där vem som helst kan vara med att bidra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder kortfattat att man inte kan vinna varenda senario. Tillexempel att man inte alltid kan lyckas med alla rån eller att polisen inte kan lyckas fånga tjuven varenda gång. Alltså ska man försöka göra så att varenda person på servern ska kunna ha det så roligt som möjligt.

Hur hittade du Unive? Jag fann Unive igenom att jag precis hade började spela fivem och mina kompisar som redan hade det sen långt tillbaka, tipsade mig om servern om jag ville spela rp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka