Accepterad kajjen | Medlem ansökning[Mico]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kajjen

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197987116671/

Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel Hansen Hjelm

Vad är ditt discord namn? hekcin#4733

Vad är ditt födelsedatum? 5 September 1990

Berätta om din karaktär. Kaj Persson 31år. Växte upp med sin mamma och pappa i en lägenhet i stan, där jag hade det väldigt svårt att hitta kompisar att umgås med. Jag blev mobbad i skolan för mitt utseende och hade svårt att prata för sina Kommunikationsproblem och dyslexi. när jag började komma upp i ålder började jag att spela fotboll där jag fick nya kompisar och trevliga lagkamrater. dom kompisarna gjorde mig till den bättre människa jag är idag. När jag blev myndig gick jag med i ett gym där växte mitt intresse för att träna. jag är en väldigt glad kille med med glimten i ögat lite blyg med nya människor men det går snabbt över. jag tycker inte om våld då det drar upp det förflutna jag varit med om i yngre år. jag tycker om lag och ordning runt mig för att slippa trubbel. Kaj är normal tränad efter uppehåll från gymmet, har precis börjat gymma igen. och ser fram emot resultat. han har mörkblåa ögon med brunt hår ingen tatuering ä så länge men det kanske slinker på någon i framtiden. han

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem i eran community och familj då jag tycker ni har ett fint RP av era spelare jag mött och hur proffsiga dom jag mött varit i olika scenarion. Jag vill träffa nya människor att spela med. jag vet vad RDM, VDM, fearrp, new life rule, copbait, metagaming, powergaming betyder och skulle aldrig använda mig av meta, power, eller copbait på servern då det inte är acceptabelt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Alla streams på twitch jag sett lockade mig att testa eran server och jag skulle vilja vara en del av eran community och alla mods är i min åsikt utmärkta.

Hur hittade du Unive? Sökte på "swe" på FiveM så kom den upp och det va enkelt att ansluta utan wl

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att köra 100% roleplay och få träffa nya människor att spela med att utveckla mitt rp och kamratskapet

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att vara med och utveckla mitt och andras roleplay och att göra mitt rp så bra som möjligt för andra så det skapar ett bra scenario

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka