Nekad KAJ | Medlem ansökning (Guzzen_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KAJ

Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sally

Vad är ditt discord namn? _kaj__

Vad är ditt födelsedatum? 31 Oktober 1997

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sally Larsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Självironisk, varm, vemodig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Sally växte upp i ett hem där trygghet aldrig var en självklarhet. Familjen präglades av missbruk, brutna löften och relationer som långsamt föll sönder. Hon lärde sig tidigt att läsa av stämningar, att skämta bort smärta och att klara sig själv när ingen annan gjorde det. Trots kaoset runt henne tappade hon aldrig sin empati, tvärtom. Att se människor gå sönder tände en stark vilja i henne att i framtiden göra skillnad. Hennes dröm är att bli sjukvårdare, inte för status eller pengar, utan för att hon vet hur mycket det betyder när någon faktiskt stannar kvar och hjälper. Hon bär på en inre kamp mellan sitt förflutna och sin framtid, men försöker aktivt bryta mönster som gått i arv. Kanske finns det i framtiden också plats för kärlek, en partner som ser henne för den hon är och inte för det hon kommer ifrån. Men just nu är fokus på att bygga ett liv hon själv kan vara stolt över.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med en karaktär som kombinerar humor och allvar på ett naturligt sätt. Sally använder ofta humor som försvarsmekanism, vilket kan skapa lättsamma, minnesvärda stunder, men bakom skämten finns djup, konflikter och långsiktig karaktärsutveckling. Jag gillar långsamt, genomtänkt RP där relationer, konsekvenser och känslor får ta plats. Min karaktär är flexibel och kan passa in i både vardagligt, typ ett slags slice-of-life RP och såklart mer intensiva, dramatiska scenarion. Målet är alltid att skapa RP som är engagerande för alla inblandade, inte bara för mig själv. Vill såklart sprida ett roligt och familjär RP.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder för mig att jag inte alltid måste “vinna” själv. Ibland är det mycket roligare att låta min karaktär åka på stryk, göra fel val eller hamna snett, bara för att det leder till bättre och mer minnesvärd RP. Förluster, misslyckanden och kaos är ofta där de bästa historierna föds. Det kan handla om att bli överlistad, gripen, skadad eller känslomässigt förstörd, så länge det ger motparten något kul att spela på och scenariot blir mer levande. Och ärligt talat, karaktärer som ibland förlorar är mycket roligare att spela än de som alltid går vinnande ur allt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Inte vad jag vet!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? CopBait: medvetet försöka få poliskontakt. Powergaming: Bara se mina egna fördelar före egentlig rättvisa i det övriga rollspelet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? 28 år irl, spelat en del RP tidigare inom rdr2 etc.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka