Nekad Kaine | Ban överklagan [Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kaine

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199104352903/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:572043587

Vad är din discord tagg? Kaine#5148

Vem var det som bannade dig? Wille1910

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Avstängd för: Lallar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning. Är de så att det är ''Lall'' att putta runt på sin trasiga bil så absolut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag puttade in min trasig volvo 850 från vägen in till en parkering på Marjans. Sedan sprang jag där ifrån för jag skulle hämta en ny bil. Men kom inte speciellt långt innan jag fick en BAN?

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Reglerna verkar vara extrema. Tycker det är ganska märkligt att de jag gjorde skulle bestrida något av detta. Jag blev bannad helt utan för varning och kommer ju definitivt inte få lära mig vad jag gjort fel med tanke på att inget sa något till mig. Stog bara ''Lall''

Hur många tidigare avstängningar har du? 2 (EDIT) 1 tidigare avstängning. Råkade inkludera denna.

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev tidigare bannad för att jag stal en tjänstebil. Och det förstod jag verkligen var fel. Det var tydligt varför. Jag läste sedan reglerna och fick ett hum om serverns standard.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag kunde ju struntat i att köra runt min bil så att den gick sönder. Jag hade gjort likadant i verkligheten så ur det perspektivet förstår jag inte felet. Man ska väll ändå ha kul? Och då menar jag inte att förstöra för andra. Vilket jag inte gjorde anser jag. Var ju typ ingen i närheten. Jag är mig själv mer eller mindre i spelet och växer gärna inom RP och jag tycker verkligen om servern. Men sådana här oförutsedda ''bans'' får mig att tappa intresset...

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ingenting. Kommer dock vara extremt mycket försiktigare med vad jag för framöver. Men jag kommer fortfarande försöka ha roligt. Det är väll syftet?

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka