Nekad kail | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kail

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199104196747/edit/info

Ditt Hex-ID: 1100001442f008b

Vad är din discord tagg? jerker9606

Vem var det som bannade dig? lallish

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? (jag har nån bugg så jag kan spela även att jag är bannad där av ingen bild)Jag tror att staffs bannade mig eftersom att jag skrev “jag laggar N-ordet bollar" i ooc chatten. Jag insåg mitt misstag direkt och ångra det jag skrev men jag insåg mitt misstag. Och jag förstod att jag tyvärr skulle bli bannad. Man kan även se tydligt i loggsen att jag ångrade mig, jag skrev saker som “nej nej nej vad gör jag” och liknande. Men jag insåg mitt misstag det är delvis därför jag inte har skrivit en bana överklagan tills nu för jag ångrade verkligen vad jag skrev och jag insåg verkligen mitt misstag. jag vill även vara tydlig med att det inte normalt att jag uttrycker mig så och det var verkligen inte gjort mot någon. Under tiden jag har varit bannad har jag utvecklats en hel del som person. Jag har ändrat mitt språk helt jag svär inte lika mycket jag skojar inte alls om racism längre för att jag förstår hur skadligt det kan vara för vissa personer. jag har fått det väldigt tydligt för mig att racism inte är något man skojar om och jag ber om en andra chans på den här servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stod med några kompisar i vårt gänghus o snackade in game sen började mitt spela lagga jätte mycket o för att jag inte kunde höra de andra skrev jag “jag laggar n ordet bollar" vilket självklart är oacceptabelt och på grund av detta blev jag permanent bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej verkligen inte. Det var inte en felaktig ban jag skrev n ordet i ooc chatten vilket var väldigt dumt och jag ångrar verkligen att jag gjorde det. Inte bara för att jag blev bannad men också för en av de jag rpade med hade kunnat ta illa upp av det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad tidigare men aldrig för något som liknar det här. ett exempel på när jag blev bannad och tog lärdom av det var när jag var helt ny till rp så blev jag bannad för grov ooc på grund av att jag sa “är inte du lite för ung för att spela det här spelet” in game jag hade ingen aning om vad man skulle göra och hur allt fungerade. Jag fråga runt varför jag blev bannad och lärde mig mer om rp jag kollade även mycket på youtube och lärde mig om rp därifrån.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde bara ha skrivit jag laggar jättemycket istället för att lägga till n ordet- Det var väldigt onödigt och dumt av mig att göra det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag jag har lärt mig att man inte ska nånsin skriva eller säga n ordet. Jag kan med gott samvete säga att det aldrig kommer hända igen. Just på grund av att jag har tagit så mycket ifrån den här situationen. Jag vill jätte gärna ha en till chans på unive det här var ett ärligt misstag och det kommer aldrig hända igen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka