Accepterad Kaigreen123 | Medlem ansökning [Snake] Och [Adde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Korpen__

Helper
Helper
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
290
Reaction score
20
Vad är ditt namn i verkligheten? Momo

Vad är ditt discord namn? ompa123_2

Vad är ditt födelsedatum? 13 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anders Björnborg född 199-06-23. Anders är 185 cm lång, brun hårig och blåa ögon. Anders har bott på landet sen han var liten. Anders och hans vänner brukade leka runt omkring i skogen och ute på fältet nära stugan. När Anders hade fyllt 16 så flyttade han till storstan. Vännerna bodde kvar på landet, När Anders var ensam på i stan så var han inne för det mesta och spelade spel och kollade mycket på film och dokumentärer. Det var så han fick intresset för Polisen. NärAnd blev 20 så bestämde han sig för att flytta till stor stan för 2 av hans barndoms vänner bor i staden. Anders pappa var en polis som har räddat många liv under tiden han levde. Theos pappa dog på ett alarm om skottlossning, Anders pappa blev skjuten i armbågen och blev förd till sjukhus men tyvär så klarade han inte det i tid och avled. Så Anders skulle möjligtvis vilja bli en lika stor hjälte som sin pappa och rädda och hjälpa allmänheten & lika många liv som sin far.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har mycket erfarenhet inom RP på senaste och jag har känt att detta är en bra server så jag vill bli medlem igen. Jag läst alla reglerna för medlemskap och krim. Jag kommer göra roligt i alla scenarion, Jag kommer inte bryta mot någon regel. Jag vet hur man gör så att det blir roligt för båda.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man ska göra det roligt för båda parterna . ett exempel är att om man blir stoppad av polisen så kör man inte bara iväg utan man stanna och snackar med poliserna och sedan fortsätter,

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Sunt förnuft = Logiskt tänkande man gör inte saker som man inte hade gjort IRL. RDM = Random Death Match man skjuter folk utan anledning eller bakomliggande scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Spelar på Unive sen 2022

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nein

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Senast ändrat av en moderation:
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka